Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vraagje over scrog/sog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje over scrog/sog

    Korting op 420shop
    Aangezien ik zo stom ben geweest om autoflowers met normale zaden in 1 hok te plaatsen en ik geen van beide weg wil gooien heb ik de volgende vraag. Om de hoogte een beetje te remmen van de fotoperiode planten heb ik een stuk gaas boven deze planten gespannen. Dit heb ik gisteren gedaan en inmiddels komen de eerste bladeren boven. Nu is mijn vraag, hoe moet ik vanaf hier verder? Moet ik nu gewoon iedere top door een gaatje steken en alles wat onder het gaas zit wegknippen of laat ik de plant doorgroeien? Volgende week woensdag kan ze op 12/12, dan zijn de afjes ook wel zo ver dat ze daar voldoende aan hebben hoop ik.
    Attached Files
    Lopend Verslag

    #2
    Hetgene wat boven het gaas uitkomt bind je ri het gaas zo houd je de hoogte een beetje in remming
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      en dan neem ik aan de plant zo veel mogelijk te spreiden? Of levert dat later problemen op?

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Wel beetje verdelen als je slim bent.
      de planten worden zo wel breder maar dan beperk je wel een beetje de hoogte...

      Als je zeker weet dat de rest van de planten genoeg ruimte hebben om te groeien dan is het goed

    #3
    Afjes ( mocht het zover komen) toppen
    of mee laten groeien.
    Als ze allemaal maar voldoende licht krijgen.
    Gaas is bedoelt voor de stabiliteit .................

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      De afjes zijn bijna klaar... heb niet het idee dat ze in de hoogte nog groeien. Probleem zit hem meer in licht. Ik heb nu 2 tl armaturen a 150W en 1 led paneel a 60W als bijverlichting in het midden. De hoogte wilde ik beperken zodat ik meer breedte krijg wat makkelijker te belichten is denk ik. Ik kan met de huidige verlichting op 15 centimeter het gros verlichten, als ik de foto's laat doorgroeien kan ik tot max 1.70m hoog als ik 30cm aanhoud voor afstand tot planten. binnenmaats 220 hoog, neem ik 50cm voor de potten..blijft er een maximale planthoogte van 1,20 over. Zijn nu zo'n 70cm.
      Last edited by Voor het eerst; 30 October 2019, 19:41. Reden: vervelende typefout
Bezig...
X