Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

4 40liter potten of 5 20 liter potten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 40liter potten of 5 20 liter potten?

    Korting op 420shop
    De titel spreekt voor zich. Ik sta voor de keuze om 4 plantjes te gaan kweken in 40 liter potten, ofwel 5 plantjes in 20 liter potten.
    Welke keuze zou ik gaan nemen?

    Bedankt

    #2
    apart gepoot die plantjes?
    Dan is 20 liter voldoende.............

    Comment


    • CrDolan
      CrDolan commented
      Editing a comment
      Ja inderdaad, 5 planten in elk een 20 liter pot, ofwel 4 planten in elk een 40 liter pot. (apart) Dus voor elk plantje een pot.

    #3
    Wat wil je gaan doen ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      Ik heb een 1 op 1 tentje, ik heb 5 20 liter potten (ronde), die passen er net in. Ik heb wat rondgezocht en kan er eventueel 4 potten in zetten van 40 liter.

      Ik lees overal hoe groter de pot, hoe groter de plant en hoe meer hij zich kan ontwikkelen.
      Dus daarbij de vraag of ik meer opbrengst zou hebben van 5 plantjes in 20 liter potten, of 4 plantjes in 40 liter potten?

      Misschien een rare vraag maar deze kwam even in me op

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Als je genoeg ruimte hebt, en 4 x 600 watt hps lampen, dan zet je ze in 90 liter speciekuipen, en dan hang je er een scrognet boven, zodat je zoveel mogelijk oppervlakte pakt!!!!!!!!!!

        Maar ik adviseer je dan wel om te beginnen op kleine potten en onder 250 watt, na overpotten in de kuip hang je er een 400 watt hps boven, en bij pruikjes de 600 watt!!!

      #5
      De opbrengst is niet afhankelijk van het aantal planten maar vooral beperkt door het licht.

      Voor het eindresultaat zal 4 of 5 of 6 planten niet uitmaken.

      Minder planten in grotere potten zul je wat langer moeten (kunnen) laten groeien.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #6
        Ok, bedankt!

        Comment

        Bezig...
        X