Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wiet voelt vreemd aan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet voelt vreemd aan

    Korting op 420shop
    Hoi, ik heb enkele weken geleden mijn af-jes geoogst. Deze heb ik 11 dagen laten drogen in een droogtent (15˚C, 45% RH). Daarna heb ik deze in weckpotten gestopt met Integra boost humidity packs (62%). De wiet is lekker om te roken en heeft een goed effect maar hij voelt heel vreemd aan. De bruine haartjes zijn wat stekelig en scherp. Ik heb een foto van een topje bijgevoegd zodat jullie een idee hebben van hoe het er uit ziet. Overigens is de wiet eenmaal verkruimeld heel erg aangenaam om te voelen (niet droog, niet scherp). Rookt goed en constant, jointje gaat in principe niet uit (tenzij je hem weglegt om wat anders te gaan doen).


    IMG_2886.jpeg IMG_2887.jpeg
    Lopend Verslag

    #2

    Comment


      #3
      Stekelig en scherp? Dan zou je eerder denken dat het erg droog is..
      Ziet er goed uit wel
      Ad usum proprium!

      Comment


        #4
        tis gewoon een beetje fluffy, dan heb je dat.
        Autoflowers kun je ook niet met coffeeshopwiet vergelijken omdat er Ruderalis doorheen gekruist zit.
        Dat is zgn. wilde wiet met geen/weinig thc die erg sprieterige toppen heeft.

        Bij elke soort zien de toppen er anders uit, dat blijf je toch houden.


        door de grinder dan zie je daar niks meer van.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          dus als ik het goed begrijp is het met een beetje geluk met de hazen zometeen beter? Het is jammer dat ik nog niet het verschil zie op een bloeiende top of deze fluffy is of niet. Dan had ik namelijk een veel strengere selectie gemaakt met drogen en knippen. Ach aan de andere kant... mijn voorraadje is voor de helft op, ik moet nog minstens 1,5 maand wachten voor ik van de hazen kan gaan genieten en het smaakt wel gewoon goed dus echt een probleem is er ook weer niet maar vroeg me wel af waarom deze zo stekelig is. Weet vrij zeker dat het niet te droog is (was met het in de weckpotten stoppen zelfs bang dat hij misschien nog niet droog genoeg was omdat ze nog wel aan elkaar wilde kleven). Al doende leert men dus misschien dat ik na deze oogst wel zeg, o dus dat waren de fluffy toppen en da de goede. Of ik heb weer allemaal fluffy toppen, dat kan natuurlijk ook nog. Iemand een idee van de oorzaak van fluffy toppen of is dat het zoveelste argument om geen autoflowers meer te zetten?

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Voor het eerst, dit komt door teveel water of te weinig licht.

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Of te dicht bij de lamp

        #5
        Da’s een betere uitleg.

        Al is de autoWW in mijn potje nu toch beter als vele WWtjes die ik her en der gekocht heb. (Al ben ik evt. lichtjes bevooroordeeld)

        Comment


          #6
          Uitgaande van de gegeven antwoorden is die van qnq voor mij het meest waarschijnlijk. Ook omdat ik de lamp er idd behoorlijk kort boven had en deze heb ik nu dan ook een heel stuk hoger hangen (40cm ipv 25-30)
          Lopend Verslag

          Comment

          Bezig...
          X