Hoofdtak geknakt

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rattenplan
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 401

    #1

    Hoofdtak geknakt

    Korting op 420shop
    Heb dus me plant getopt al 5 weken geleden is een silver haze zitten al aardige knotsen in twee hoofdtoppen tijdens watergeven kwam me arm er van bovenop tegen aan en knakte tak stond scheef heb deze gecorigeerd en hij staat zonder hulp middelen weer recht. Gaat deze tak het redden denken jullie ?
    Attached Files
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Jazeker, daar komt dadelijk een mooi litteken op en dan doet ze het weer prima!
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Rattenplan
      Rattenplan commented
      Editing a comment
      Kan het ook zijn met beetje geluk dat die top nu dikker word ?

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik heb ook wel eens gemeend dat geknakte takken dikkere toppen krijgen maar dat kan ook wishfull thinking zijn. Je hebt er wel mooi 2 naast elkaar, kan je vergelijken.
  • roller
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2010
    • 543

    #3
    ik zou er even wat electra tape ronddoen voor een paar dagen , zodat de knievorming kan van start gaan zonder eigen steun te zoeken
    werkt het beste imho

    Comment


    • Rattenplan
      Rattenplan commented
      Editing a comment
      Zal kijken of ik wat tape heb bedankt voor de tip
  • Rattenplan
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 401

    #4
    En me blaadjes doen ook beetje vreemd heeft dit misschien met wat overvoeding te maken ?
    Attached Files

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Nou, nogmaal proberen iedere keer na plaatsen alles
      weg!
      In mijn ogen vocht probleem en voeding......

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Lijkt wel een beetje op stikstof overschot.

      -Edit Maar de bladeren onderin zijn juist geel zie ik nu.. Dat komt dan weer niet overeen..
      Last edited by Nederhigh; 24 December 2019, 19:21.

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Ipie had ik ook al! Misschien teveel wiet op de server
      Jij hebt je reactie hier een uur voor die van mij geplaatst. Maar toen ik mijn reactie plaatste zag ik die van jou echt niet staan..
      Nu staat het er ineens wel allemaal. Onze berichtjes hebben zich dus een uur of 2 verstopt voordat ze te zien waren!
      Last edited by Nederhigh; 24 December 2019, 19:49.
  • roller
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2010
    • 543

    #5
    google 'klauwen''

    Comment

    • Manfred
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2018
      • 563

      #6
      ducttape!

      Comment

    Bezig...