Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Poly Phase Licht schema planten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Poly Phase Licht schema planten.

    Korting op 420shop
    Ehm Laats had ik wat gelezen over een polyphase slaap schema, en vroeg me eigenlijk af of je dit ook mogelijk op planten zou kunnen toepassen.
    Linkje over polyphase:http://en.wikipedia.org/wiki/Polyphasic_sleep
    Lees eerst die link.

    Ik vraag me eigenlijk af of het niet mogelijk zou kunnen zijn om de lampen meerdere keren per dag uit te hebben voor een half uurtje, in plaats van een heel blok van 6 of 12 uur?

    #2
    Re: Poly Phase Licht schema planten.

    Helaas, minibong, maar dat werkt niet. De uitleg heb ik van een andere website (had geen zin om het helemaal uit te typen), maar geeft de essentie prima weer:



    In een polyphase sleep wordt fytochroom continu door het licht afgebroken, en krijgt daardoor nooit de overhand. Het resultaat is dat je plant nooit in de bloei geraakt.

    Comment


      #3
      Re: Poly Phase Licht schema planten.

      Klopt hele maal Catseye

      Comment

      Bezig...
      X