Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Lichturen stekjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lichturen stekjes

    Korting op 420shop
    Ewa amigo’s

    klein vraagje,

    op het moment dat ik stekjes haal van mijn plant en in een propagator doe, hoeveel lichturen hebben ze dan nodig?

    #2
    Als je stekken haalt moet je ze eerst -voor je ze in de kweekruimte zet- een behandeling tegen beestjes geven want die krijg je er altijd bij.

    Maar dat wist je al toch?
    Ik neem aan dat je dat grote nadeel minder erg vind dan de nadelen (?) met vanuit zaden kweken.

    Stekken op 18/6 onder beperkt licht en 90-100% luchtvochtigheid de eerste week.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Robbie010
      Robbie010 commented
      Editing a comment
      Ik bedoel hier zelf stekjes van mijn eigen plant halen. En wat bedoel je met beperkt licht?

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Aangezien ze wortels gaan aanmaken ipv te groeien kunnen ze onder veel minder licht. Moeten ze onder veel minder licht eigenlijk. 18/6 is prima. Best stekjes afknippen vlak onder een node. Daar zit blijkbaar het meeste groeihormoon (of toch zo bij basilicum).

    #3
    24 uur onder tl licht of vergelijkbaar.
    als ze worteltjes hebben kunnen ze op 18/6.

    Stekpoeder en steenwol blokjes gebruiken.

    Comment


    • Robbie010
      Robbie010 commented
      Editing a comment
      Jullie zijn bazen man thanx!
Bezig...
X