Afje wat wakker wordt....

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #1

    Afje wat wakker wordt....

    Korting op 420shop
    Dag duifjes van me!!

    Tja,

    Ik heb niet snel vragen over een afje maar nu
    het volgende....

    Haast niet te geloven maar deze is bijna 3 weken oud.
    eerste 5 dagen niets, dat gebeurd wel vaker toen een
    raar lichtbruin sprietje boven de grond met dezelfde kleur
    van de lobblaadjes die vast bleven zitten.

    Vervolgens losgeweekt, weer 4 a 5 dagen niets te zien.
    Nu wordt die 2 dagen wakker zie foto........................

    Aangezien de korte levensduur van 12 tot max. 15 weken is het
    de moeite om het nog groot te brengen ( nooit meegemaakt).

    Bedankt alvast!!


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
  • kelderkastje
    Exquisite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Nov 2019
    • 5461

    #2
    Give weed a chance!

    Waarom niet?

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Duurde even tot die uit zijn schulp kwam.

      Verlegen zaadje.

    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Ik bedoel keldertje gaat dat ten kosten
      van de levensduur, dat is de vraag.

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Lijkt me niet nee, maar je zult het ervaren als je het opkweekt. Zal dan nu een dikke week oud zijn.
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #3
    Moet ik nu bijna een maand van de
    levensduur aftrekken? Dat is de vraag...................

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #4
      De bloei gaat pas in als die er is.
      Tot die tijd groeit ze.
      Je kunt het begrip tijd beter loslaten tot de bloei.
      Vanaf dat moment weet je hoenlang ze nog moeten: 7-8 weken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        In mijn ogen geen nut ook weinig of geen
        groei, laten staan voor één rokertje? Nee toch?

        Oja, heb een mail gestuurd krijg net bericht dat
        er 5 nieuwe zaadjes gestuurd worden...top toch?

        ( Zonder kosten.)
        Last edited by Ipie; 11 March 2020, 19:35.
    • Rreppellsteeltjam
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2018
      • 1955

      #5
      Schijnt 3 tot 6 weken groeifase te kunnen hebben, dus deze maar niet toppen!?

      Comment

      • Nonsense
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 1724

        #6
        4 weken oud die zouden hier de kliko al ingegaan zijn na 1 week
        Vind altijd wel dat je wat vooruitgang moet zien

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Ja, dat dacht ik eerst ook, maar ze is bijna 3 weken geleden de grond in gegaan, toen 5 dagen niks gezien, toen zaten de blaadjes vast, dat heeft ook 5 dagen geduurd, dus eigenlijk is ze pas 9-10 dagen boven.
          Tenminste, zo begrijp ik het.
      • Nonsense
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 1724

        #7
        Deze zijn 9 dagen oud onder 2 ledlampjes van 40 watt
        Als ze echt bijna niks doen dan gooi ik ze gewoon weg .
        Maar dat is ook iets wat je moet leren vroeger probeerde ik ook alles in leven te houden .

        20200308_114156.jpg

        Comment

        • Ipie
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Feb 2016
          • 2241

          #8
          Klopt Nonsense, heb ook nieuwe zaadjes maar mijn vraag
          ( niet eerder meegemaakt) kun je die dagen aftrekken van
          groei en bloei in die korte tijd( overbodige vraag achteraf..)....

          Comment


          • Nonsense
            Nonsense commented
            Editing a comment
            Daar kom je maar op een manier achter want dat is discutabel , dan moet je het plantje afbloeien en vergelijken met eerdere autos van die soort . en dan ben je nog niet zeker

          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Bedankt voor je reactie....ZZzzz...slaap ze.....
        Bezig...