Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

nergens in europa een trim bin of kief collector te vinden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nergens in europa een trim bin of kief collector te vinden?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen hier , ik zit nu al een tijdje te zoeken naar een degelijke trim bin , maar alles is usa en nergens te vinden zonder visa en hoge kosten . Paar voorbeelden zijn trimbin , heavy harvest , greensaadi, kief collector, enz... ook opzoekwerk gedaan naar zeefdrukramen en anDere manieren, maar die trim bin ziet er zo verdomd gemakkelijk uit..

    mijn vraag was hoe mensen hier hun trim doen, en of ze ook zoiets willen, of gemaakt hebben? ...zal even zoeken naar links van voorbeelden, hier heb ik ook iets gevonden over zeefdrukramen in een ander topic , dat het 43T raam overeenstemt met 150 micron, om zo zelf iets te bouwen.

    ook heb ik de 00 werktafel al gezien in de shop , maar ik zoek echt iets meer naargelang trim bin variant.

    dank bij voorbaat voor reacties , groetjes
    Ganja always does the trick.

    #2
    Bedoel je een pollinator?

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Nee eigenlijk echt iets die tijdens het handtrimmen al kief verzamelt...

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Gewoon nat knippen dan valt er ook niks vanaf.

    #3
    Hopelijk mag dit en doe ik niets verkeerd, zijn maar enkele voorbeelden van wat ik zoek of zelf wil maken .
    Vind niet direct geen link , maar kzie nu juist dat prijs verlaagd is op trim bin.eu en je geen visa meer nodig hebt.. nog altijd 60 euro wel zonder verzendkosten.

    https://www.trimbin.eu

    1post verwijderd, link bij de eerste post erbij gezet en de derde post samengevoegd met de eerste.
    Je kan je posts ook wijzigen, dan hoef je geen dubbelposts te doen.
    Het is op forums de gewoonte om niet meerdere keren achter elkaar te posten in eenzelfde topic.
    Last edited by QnQ; 15 March 2020, 10:41.
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #4
      420shop:
      pollenzeef werktafel

      Ik gebruik iets vergelijkbaars om op te knippen.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Heb ik zien staan , ziet er mooi uit, maar meer om met je knipafval over te gaan na de trim vind ik dan , is het iets zelfgemaakt van jou ? Ben ook aan het overwegen m deze te kopen , ziet er hoogwaardig materiaal uit..

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Een mooie houten, gekregen van een maat. Te zien in mijn vorige verslag ergens.
        En dan droog ik het knipsel, en dan in de diepvries. Op een koude droge nacht dan buiten aan het shaken.

        Maar je hebt die van verschillende producenten als je wat rondkijkt op interweb.

        Check de pollinator p150
        Last edited by kelderkastje; 15 March 2020, 11:36.

      #5
      Ze hebben 2 leveranciers in nl was ik laatst ook al naar opzoek 1 im zwollen en in a dam volgens mij.
      en als je ze op e bay besteld ben je bijna 100 euro verder.
      wel een mooi handig ding die gaat er zeker komen bij mij in de.toekomst

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Inderdaad , op de site staan de locaties ook 2 in nederland 1 duitsland, paar in spanje, maar nu kun je dus ook volledige set kopen zonder visa op hun site voor 60 gratis verzending. De zoektocht lijkt voorbij te zijn voor mij . Proberen na te maken maar trok op niet veel lol.

      #6
      Ondertussen al paar keer geknipt met de trim bin?
      zat er nu naar te zoeken en zag hem staan bij green sell.
      Is het wat?

      Comment


        #7
        16386969997246722426721050398558.jpg 16386970531677542661255823408155.jpg

        Ja hoor, hoeveel staat ie nu? Gebruik ik altijd, zeer handig.

        accesoire om zakje aan te hangen is redelijk nutteloos.
        Ganja always does the trick.

        Comment


        #8
        https://www.dailyhighclub.nl/product...SABEgK4T_D_BwE. Hier heb ik er ook een gevonden. Kan er niks aan doen dat de link zo lang is. Ze lijken een beetje op een kattenbak. Maar wel een leuk hebbedingetje.

        Comment

        Bezig...
        X