Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bud back building , bud swelling, bud topping

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bud back building , bud swelling, bud topping

    Korting op 420shop
    Ik weet dat er weinig info over is , wederom amerikaans, maar dit is een techniek die ik nog wilde proberen en ik vroeg me af of er hier mensen ervaring mee hebben? Het gaat over het bovenste topje afsnijden van je toppen , waardoor de top op zich zou opzwellen. De een zegt dat het werkt , de ander denkt , wat er niet boven groeit , groeit nu langs de zijkant van de top.

    Mensen zouden het toevallig vinden , zoals fimmen , en dan zien dat het daadwerkelijk iets doet. In het nederlands vind je er weinig over op het net , algemene termen zijn bud back building of bud swelling technique.

    Iemand hier die dit al geprobeerd heeft, per ongeluk gehaperd aan een top , of er iets over gehoordt heeft , alle info welkom! Have a good one!
    Ganja always does the trick.

    #2
    wat er niet boven groeit , groeit nu langs de zijkant van de top
    Dat dus.
    + groter risico op toprot.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Amerikanen. Zelfs als ze het verprutsen ... "That's Amazing!"

      Comment


      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        That's true

      #4
      Nuja idd , en vond geen topic , maar alsk google vind ik er wel , om de zoveel tijd start er wel iemand een topic hierover op jd , tzelfde met klieven , wordt niet meer toegepast volgens ik de verslagen lees, ook niet de moeite om topic over te starten he . Kan ik mijn eigen topic wissen ?
      Attached Files
      Last edited by Wesley pipes; 25 April 2020, 06:38. Reden: Durfde voorlopig maar 2 topjes 1mm afdoen ..
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Ja, net zoals met dat klieven!

        Toedan toedan toedan.

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Hmmm peer pressure... ik doe het ! Kheb al zodanig zitten prutsen aan deze plantjes , kan er evengoed nog beetje meer mee doen he

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        En in het beste geval wordt het alsnog 'amazing'
    Bezig...
    X