Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

waneer oogsten!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    waneer oogsten!!

    Korting op 420shop
    hoi!
    ik ben er weer met een vraagje! ik heb een plant in een 50 liter pot staan. deze is al 6 weken in de bloei. aangezien dat het hier op dit moment heel warm is (rond 35 graden) en de plant er niet heel goed meer uitziet zou ik graag willen weten of dat zij misschien zo ver is dat ik kan oogsten. ik heb er nog 2 beelden van bijgevoegt. de haartjes zijn al bruin aan het worden en de toppjes zijn mooi groot en er zit veel thc op. wat moet ik doen??

    duke

    [attachment=1:2lp6jodd]072208_152203.jpg[/attachment:2lp6jodd]
    [attachment=0:2lp6jodd]072208_152236.jpg[/attachment:2lp6jodd]
    Attached Files

    #2
    Re: waneer oogsten!!

    Als 60 tot 80 % van de witte haartjes bruin is geworden is het een mooie tijd om te oogsten

    Mooi plaatje van die plant met mooie blauwe lucht

    Gebruik de zoekfunctie van het forum ook eens, dan zie je dat het 75% is ( is wist het niet helemaal zeker meer ) dus heb het even voor je opgezocht
    post12149.html?hilit=wanneer%20oogsten#p12149

    Sucses verder!
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: waneer oogsten!!

      hoi
      bedankt voor de informatie . ik denk dat het al tussen de 60-80 % is . is het mogelijk dat onder deze omstandigheden(veel zon , enz.) de bloei erder is afgesloten?? ik heb hier wel een andere klimaat dan wat er in nederland heerst. ik breng de plant al 6 weken naar binnen zodat zij 12 in het donker staat. heb er ook nog een ventilator bijgezet. en hoelang moet ik de plant laten drogen als het zo warm is??

      groetjes
      duke

      Comment


        #4
        Re: waneer oogsten!!

        ah ja dat is waar, The duke uit Greece vandaar die mooie blauwe lucht
        Ik laat je vraag aan iemand anders over, heb je de uitleg over oogsten en drogen al gelezen ?
        oogsten-en-drogen

        Groetjes uit het minder zonnige nederland
        Last edited by Jointjedraaien; 12 July 2010, 14:56.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: waneer oogsten!!

          Eigenlijk zou je naar de trichomes/kristallen moeten kijken maar als dat niet gaat kun je dat aan de hand van de haartjes. Ook is het handig om te weten in welke week van de bloei ze zit.
          Dan weet je zeker dat het niet te vroeg is.

          Die haartjes kunnen trouwens ook bruin worden door andere dingen.

          Peace

          Comment


            #6
            Re: waneer oogsten!!

            hoi smokey
            zij zat in de 6.week van de bloei maar ik heb ze vandaag geknippt en opgehangen. zij zat vol met kristallen en ik was bang dat deze zouden verbranden door de hitte hier in greece. ik hoop daqt het niet te vroeg was. ik heb trouwens nog een aantal anderen staan die nog niet in de bloei zitten en ik wacht nog even af hoe hoog ze gaan worden voordat ik ze in de bloei zet.

            groetjes
            duke

            Comment


              #7
              Re: waneer oogsten!!

              Ik denk dat ze zowiezo eerder 'klaar' zijn in Griekenland. Hier is het regen, en een graad of 10-15 (zo iets) de laatste tijd. (Vandaag wel zon gehad en warmer weer). En daar? Minder regen en 25+ minimaal verwacht ik.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: waneer oogsten!!

                hoi

                maak er 35 graden van en dat al sinds 2 -3 maanden.de LV is ook niet echt hoog. en wij hebben vandaag vor de eerste keer sinds 2 maanden regen gehad. daarom dacht ik ook dat het wiet klaar is. de haartje waren en al voor 70-80% bruin . heb geknipt en de takjes opgehangen .verwacht zo n 350 -400 gram . heb er nog een aantal buiten staan maar die zijn pas een meter of zo. ik wacht er nog mee voordat ik ze in de bloei zet.

                grtz
                duke

                Comment


                  #9
                  Re: waneer oogsten!!

                  waar staat die plant joh?? in de duinen lol
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    #10
                    Re: waneer oogsten!!

                    Als hij in Griekenland woont, zou hij ze niet in Spanje hebben staan he
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Re: waneer oogsten!!

                      de planten staan bij mij achter in de tuin. ik heb hier een best groot huisje gekocht met een heel groot tuin. en een gedeelte ervan is onbewerkt. daar kan je ze mooi verstoppen.

                      grtz
                      duke

                      Comment


                        #12
                        Re: waneer oogsten!!

                        Hi there,wat voor soort wiet is het dat je kweekt?

                        gr Greenland
                        If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                        Comment

                        Bezig...
                        X