Help! K heb hier toch geen boom met BALLEN in de kast staan?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gertie
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 348

    #1

    Help! K heb hier toch geen boom met BALLEN in de kast staan?

    Korting op 420shop
    Hallo

    Ik keek vanmiddag even hoe het met mijn 'dametjes' ging en begin nu serieus
    te twijfelen of 1 van mijn 'dametjes' zich niet aan het ontpoppen is tot ladyboy.

    T kan dan wel bijna kerst zijn maar had liever geen boom met ballen gehad.

    Wie kan er wat roepen adh van de bijgesloten ballenofniet foto's ?
    man of vrouw ?

    Bedankt alvast voor de reactie.

    Grtz

    Gert
    Attached Files
    sigpic

    Gertie's bescheiden bloemen tuintje
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Help! K heb hier toch geen boom met BALLEN in de kast staan?

    Op de fotoos is duidelijk mannelijke bloei ken daar zelfs geen vrouwelijke op ontdekken.

    Comment

    • Gertie
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Oct 2009
      • 348

      #3
      Re: Help! K heb hier toch geen boom met BALLEN in de kast staan?

      Yo Monty

      Lol.

      Tja nou. Das de laatste keer dat ik deze Greenlabel automatic mary zaadjes koop. haha
      Remember, eerst kreeg ik al een lege verpakking opgestuurd. Vervolgens kreeg ik een nieuwe verpakking waarvan ik er 1
      heb geplant. Dat blijkt nu dus een manneke te zijn.

      Gelukkig doen mijn 2 maxi gommetjes het wel goed. Pure dames. En hoop dat dat zo blijft na deze ballen ontdekking.

      En.... k moet s beter lezen. Het blijken regular seeds te zijn

      Grtz,

      Gert
      Last edited by Gertie; 5 December 2010, 23:25.
      sigpic

      Gertie's bescheiden bloemen tuintje

      Comment

      Bezig...