Ventilatie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pokon
    Retired
    • Dec 2010
    • 228

    #16
    Re: Ventilatie

    ik bedoel alle tip zijn welkom lol

    maar ik laat me lampen aan staan kan geen kwaad denk ik om het uur gaat me mini vin aan

    dan schomelt de graden tussen 23/28

    wat denkt u groetjes

    Comment

    • Bubba J
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 2376

      #17
      Re: Ventilatie

      ik denk wel dat goed is maar een continue luchtstroom is beter....

      als je echt vooruitgang wil boeken is een licht cyclus van 18/6 wel nodig, kzou u toch een verwarmingselement aanschaffen, het kost wat maar je zal zien dat je vooruitgang boekt

      ik had eerst ook een cyclus van 24 en me plantjes groeide niet zo goed
      nu ik deze op 18 heb gezet schieten ze echt goed vooruit

      groetjes
      sigpic

      Comment

      • pokon
        Retired
        • Dec 2010
        • 228

        #18
        Re: Ventilatie

        bendakt van je tip maar ik heb ff geen geld meet over 2 weken wel dan koop ik hem ik doe nu gewoon 24 uur licht dan moet ik maar ff geduld

        dank u van u tip

        Comment

        • Bubba J
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 2376

          #19
          Re: Ventilatie

          Oorspronkelijk geplaatst door pokon
          bendakt van je tip maar ik heb ff geen geld meet over 2 weken wel dan koop ik hem ik doe nu gewoon 24 uur licht dan moet ik maar ff geduld

          dank u van u tip
          aah yes, ze gaan het wel overleven

          succes verder

          grtz
          sigpic

          Comment

          • pokon
            Retired
            • Dec 2010
            • 228

            #20
            Re: Ventilatie

            dank u wel

            groetjes pokon wil je me als vriend toevoegen

            Comment

            • Bubba J
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2010
              • 2376

              #21
              Re: Ventilatie

              Oorspronkelijk geplaatst door pokon
              dank u wel

              groetjes pokon wil je me als vriend toevoegen
              kheb u privé berichtje gestuurd, moet je maar negeren, vriendschapverzoek ondertussen al gelukt
              sigpic

              Comment

              Bezig...