Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Grote zaadjes kleine zaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Grote zaadjes kleine zaadjes

    Korting op 420shop
    Beste leden wie kan mij wat vertellen over zaadjes. Ik heb de laatste keer zaadjes besteld waar in een verpakking 3zaadjes zaten. 1zaadje was 2x zo groot dan de ander. Het gratis zaadje wat ik erbij kreeg wad nog een keer kleiner dan het grootste zaadje van de 3 in 1verpakking.

    en de kleur van de zaadjes de ene is donkerbruin de ander met spikkels soort kievit-ei.

    ik heb het kleinste zaadje gezaaid en het plantje is al zeker een week niet meer gegroeid vandaar mijn vraag.

    #2
    Nee de grootte van een zaadje zegt helemaal niets over de plant.

    De kleur wel.
    Je wil bruine zaadjes. Groene zijn niet goed gerijpt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Dus zaadjes die grijs gespikkeld zijn zijn ook minder goed?

      Comment


        #4
        Grijs gespikkeld? Ofwel zijn ze egaal bruin ofwel hebben ze een tijgervelletje. Puur psychologisch, maar ik heb ze liever met een tijgervelletje want alle zaden die ik tot nu toe zelf gekweekt heb die hadden dat. Verder heb ik liever een klein zaadje waar leven in zit dan een groot zaadje dat niet openbreekt. Sannie was daar altijd heel goed in, in van die mini zaadjes leveren waar toch beestig grote planten uit kwamen. Al ad ik toen ook altijd het idee dat ik die zou weggooien moest ik zelf zaden verdelen.

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Jaaa, hahah toen ik die Herijuana openmaakte was ik er meteen 2 kwijt, van die zaadjes van 2mm groot.

        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          Haha. Ik ben is een heel pakje verloren, nog altijd geen idee waar ik dat gelaten heb. Maar dat lag dan weer aan mij. Herijuana waren idd altijd van die hele kleintjes. Gemene zaadjes die een gemeen plantje werden met gemene wiet.

        #5
        Kijk thanks QnQ en beowulf. Als mijn vreemde plantje nog een week niet groeit dan haal ik haar weg. Ik heb verleden jaar een aantal kweekverslagen gevolgd van leden die een plantje hadden met in het begin al raar gevormd blad. Die zijn totaal niks geworden, dan beter nieuwe zaaien

        Comment


          #6
          Grotere zaadjes hebben wellicht iets meer reserve voeding dat kleine. Iets dat je niet gaat merken als je ze gewoon in grond zet.
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


            #7
            Grote zaadjes, kleine zaadjes. Gooi maar in het wasmachien. Laat maar lekker draaien, tzal er steeds groen uit zien.

            Comment


              #8
              Het zijn misschien minder briljante vragen die ik stel. Met een beetje logisch nadenken zou ik er wel achter zijn gekomen. Maar zoals ik al zei ik heb mijn snapper soms kapot. Hopen maar dat het plantje groeid want ik heb niks anders gedaan als verleden jaar. Miss gewoon slecht zaad. Zou dan wel jmmr zijn 2plantjes dit seizoen al ruk

              Comment


                #9
                Soms zit er zo is eentje tussen die gewoon niks doet. Ik had laatste ronde zo eentje, toevallig ook eentje van Sannie. Deed gewoon niks na de lobblaadjes. Dacht kom, we gaan is zien wat er gebeurt. Week of 4 later begon er toch wat leven in te komen. Had maar eentje en vond die wel lekker, dus toch afgebloeid. Grammetje of 15 zal er wel aangekomen zijn. Zolang het geen autoflowers zijn is dat allemaal niks en als er is zo eentje uit valt laat je de rest gewoon een paar dagen langer groeien en dan is de tent toch vol.

                Comment


                • Wesley pipes
                  Wesley pipes commented
                  Editing a comment
                  Ik heb hier een af je die buiten ongeveer een maand stil heeft gestaan, en nu begint te bloeien. Zou het kunnen dat de fotoperiode kant de overkant heeft genomen en nu terug ruderalis is? Echt raar , monster auto van zamnesia is het , was nog geen 5 cm groot in die maand stilstand , nu 15 ofzo.
              Bezig...
              X