Afgekraakte af -top bloeit verder in glas water

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2512

    #1

    Afgekraakte af -top bloeit verder in glas water

    Korting op 420shop
    Vraag me af hoe lang hij zal verder bloeien? Kopje is al dubbel zo dik geworden, sinds hij in water staat
    Attached Files
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken
  • WittiW
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 412

    #2
    't Is een zij. Water bevat niet veel mineralen. Een paar dagen gaat dit goed.

    Comment


    • WittiW
      WittiW commented
      Editing a comment
      Plantje zit al in de bloei? Ik denk dat het lastig wordt, dit in leven te houden. Maar als er experts zijn?

    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      1 of 2 weken moet wel lukken, denk ik...

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Nu al een klein weekje denk ik , kopje is dikker geworden , daarmee vroeg ik het me af , maar tzal laatste energie stootjes zijn die ze daarin steekt zeker...
  • Jura
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2019
    • 818

    #3
    gewoon verder doen succes

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Laten gaan he en eens zien hoever ze geraakt
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #4
    Leuk voor de sier en de geur in huis (of niet) maar die gaat niet afbloeien in een flesje water achter het raam.
    Zo te zien moet die nog zeker 5-6 weken en dat is te lang, bovendien zal ze gaan reveggen.

    (suikerwater hebben ze niks aan, suikermoleculen zijn te groot voor Cannabis-wortels om op te nemen)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ah inderdaad, zit dagelijks te kijken of er geen worteltje te voorschijn komt maar kzal nog lang mogen kijken denkelijk, en veel te vroeg op het jaar ook nu je het zegt. nog te weinig buiten gekweekt om daar direct aan te denken.. jammer , maar we gaan hem laten staan voor de fun he , mooi groen !
  • Waldpiek
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jul 2019
    • 337

    #5
    Het schijnt dat je op deze manier ook een rijpe top snel kunt spoelen. Nog nooit geprobeerd overigens

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment

    Bezig...