Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Ziet mijn plant er normaal uit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ziet mijn plant er normaal uit?

    Korting op 420shop
    Goedeavond mede growers!

    Na lang nadenken en een hoop opzoekwerk ben ik een 3 tal weken geleden begonnen aan mijn eerste binnenkweekje. Nu was mijn vraag of mijn plantje er oke uitziet voor 3 weken. Het zijn regulire zaden dus ben een beetjenbang voor hermafrodietenn/ mannetjes. Mijn plant vertoont kleine bolletjes in zijn zijstengels maar nu ben ik verward of het wel nieuwe stengels zijn. Bedankt voor de hulp alvast!

    greets Shaggy
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Het lukt me niet om een betere foto te nemen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Zo te zien zit die vol zaad.
      Herma’s komen normaal gesproken nauwelijks voor bij reguliere zaden van bekende breeders, dat komt veel meer voor bij fem. soortjes.

      Wat zijn het en waar komen ze vandaan ?
      Last edited by QnQ; 4 June 2020, 20:34.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        In theorie kan alles maar dit zijn best bedrijven, het is geen ouwe rasta die zaadjes in een zakje zit te doen op z'n zolderkamer. Als het vaker bij een soort voorkomt mag je best twijfels hebben bij de oorsprong.

      • GreenShaggy
        GreenShaggy commented
        Editing a comment
        Haha ja dat is ook weer waar, een oude rasta zal het niet zijn.. Zou de plant de andere planten al kunnen hebben aangetast? Of zou hij er optijd uit gehaald zijn?

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ik zie geen stuifmeel op de blaadjes liggen dus hopelijk was het op tijd.

      #4
      Hopelijk is dit een goede duidelijke foto, het is de enige plant die het heeft (momenteel).
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Rickysticky
        Rickysticky commented
        Editing a comment
        Dit is wel heel duidelijk wegdoen!!!!
    Bezig...
    X