Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wit/oranje schimmel onderin potgaten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wit/oranje schimmel onderin potgaten

    Korting op 420shop
    Dag mensen,

    Een tijdje geleden hebben de planten wat te droog gestaan ( ze staan bij een beginner die ik wat tips gaf om niet teveel te geven etc, toen ik kwam kijken waren ze vol uitgedroogd) toen heb ik ze even in een bak met water gezet zodat de grond weer even met wat water volgezogen kon worden. Daarna trokken ze redelijk goed bij en ging de topvorming ( op 1 na ) gewoon goed door.. echter nu na 2 weken komt er ineens een wit/oranje schimmel op de gaten onder de pot, verder zie ik nergens wat.. wie weet wat dit voor een schimmel kan zijn en of het schadelijk is of niet. ( De grond is een probeersel van 50% wormenmest van de wormenboer en 50% kokos )

    Attached Files

    #2
    Zal waarschijnlijk kalk zijn.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X