Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Ongelijk groeiende scheuten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ongelijk groeiende scheuten

    Korting op 420shop
    Beste luitjes!!

    mijn planten gaan lekker 120 en 140cm alleen nu heb ik een ding, de ene scheut groeit wel 2x sneller dan de andere, komt dit puur omdat de ene meer licht krijgt? Dus de gene aan de buitenkant van de plant is 2x groter dan de gene aan de binnen kant. Of heeft dit een andere reden? Het is namelijk best extreem
    Attached Files

    #2
    Waar je je al druk om kan maken he...ghehe....
    Kan allerlei oorzaken hebben, als die ene node een half uur eerder zon krijgt dan de ander kan dat al gebeuren.
    Die ene krijgt iets meer bladoppervlak, en produceert daarom meer energie, daardoor groeit ze sneller, waardoor ze weer meer zon krijgt, weer meer energie, nog sneller groeien...etc etc....dan raak je snel achterop als je begon met iets korter zon.

    Ik kom hier altijd weer vragen tegen waar ik zelf eigenlijk nooit veel aandacht aan schenk, das wel leuk.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Dovesmokerrr
      Dovesmokerrr commented
      Editing a comment
      Ik lig er ook niet zo wakker van, dit zijn me eerste 2 plantjes en vragen durf ik gewoon te stellen. Hierdoor leer ik ook weer dingen. De planten doen het echt uitstekend en dat voor een eerste kweek!!

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Yep, no problem.
      Ze hebben een mooi kleurtje.

    #3
    Mooie planten
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #4
      Wat een drama weer hier, het lijkt wel een soapserie soms!

      Je hebt in elk geval geen " help " in je titel staan.

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ik denk dat er nog geen topic hierover is zelfs dus dan kun je het niet opzoeken ook..
    Bezig...
    X