Autoflower gebroken na LST(foto)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tommeken
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2017
    • 322

    #1

    Autoflower gebroken na LST(foto)

    Korting op 420shop
    Onderste vertakking is in 2.

    Wat doe ik hiermee!?!?
    Attached Files
  • Tommeken
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2017
    • 322

    #2
    Is ok

    Corleone1933 thnx

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Eerder een net om de plant heen gooien zodat de takken erdoorheen groeien bijvoorbeeld ?
      Zonder steun gaat er vanalles afbreken. En nu waait het nog niet eens....
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Tommeken
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Feb 2017
        • 322

        #4
        Afgebroken tak is door te hard te trekken...

        Een net lijkt me het beste maar is Nie makkelijk
        te plaatsen

        De takken kunnen voor de rest niet veel bewegen.

        Ik heb deze met stalen tuindraad vastgezet.

        Ik ga het morgen is bekijken

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Een net is vrij makkelijk, die gooi je er overheen als ze nog niet uitgegroeid zijn.
          De takken trek je dan wat door het net, zodat ze er verder doorheen groeien.
          (dat net gaat dus helemaal tussen de plant komen te zitten)
          Als het gaat stormen steek je een paar stokken er doorheen en dan vliegen ze niet weg ook.

          Oke, tja die dikke takken zijn niet zo buigzaam. Als er wat spanning op komt te staan dan knapt het op het zwakste punt.
          De takken lijken zo wel netjes te groeien toch, of wil je ze nog verder uit elkaar ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Tommeken
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Feb 2017
            • 322

            #6
            Zo zal het blijven. Ik leer ervan.

            Ziet er verder wel OK uit

            Een net zoek ik nog maar ik denk niet dat ze nog veel zal groeien

            Ik heb het takje er terug tegen getrokken en wat plakband rond gedraaid
            Attached Files

            Comment

            • Tommeken
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2017
              • 322

              #7
              Het net kwam te laat....


              Is volledig afgebroken

              1/5e van de plant is verloren.

              Ik heb de afgebroken tak in wat water gezet met een druppel PLAGRON grow.

              Wie weet

              Comment

              • kelderkastje
                Exquisite Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Nov 2019
                • 5460

                #8
                AFjes houden ook niet zo van LST ... gewoon haar gang laten gaan. En vertroetelen, maar ook weer niet te veel.

                Comment

                • Tommeken
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2017
                  • 322

                  #9
                  ik denk dat LST ni zo erg is, maar het risico VS opbrengst ni de moeite waard is.

                  Als de grootste tak afbreekt, is de meerwaarde van LST nul.

                  Het was wel de 1e keer, dus.... Is leerproces

                  Comment

                  Bezig...