Heeft snoeien nog zin met de oogst in zicht?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • El Jappe
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2020
    • 57

    #1

    Heeft snoeien nog zin met de oogst in zicht?

    Korting op 420shop
    Hallo!

    Ik schat dat ik ergens 2e helft juli m'n auto's ga oogsten.
    Nu vraag ik me af of je in dit stadium nog iets kunt doen om de opbrengst te verhogen en/of optimaliseren..
    Ik lees over ontbladeren/lollypopping enzo. Maar heeft zoiets in dit stadium nog zin?
    Of stress je ze dan juist teveel?

    Grtz!
    Last edited by El Jappe; 7 July 2020, 15:36. Reden: Dyslecties schrijven
    El Jappe
    Voor het eerst in 35 jaar weer een tuintje!
    3 Zkittelz auto op het zuiden.
  • Old dawg
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2020
    • 1266

    #2
    Ik zou het niet doen zo vlak voor het oogsten, nu steken ze hun energie nog in de toppen, dat ga je verstoren met deze handelingen, en gaan ze hun energie gebruiken in herstel, onnodige stress voor ze.

    Dit had eventueel wel gekund in eerder stadium, ook bij autoflowers, maar voor nu zou ik het niet doen.

    Comment

    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #3
      Nope, ''niets'' verwijderen het blad heeft energie nodig
      voor de toppen, lekker laten zooooo!

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Ik zou al het blad verwijderen, dat rook je toch niet.




        * na de oogst natuurlijk

        Wil je zoveel mogelijk oogsten dan moeten ze veel blad hebben.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Van dat blad maak ik altijd andijvie van...
      • El Jappe
        Advanced Stoner
        Member
        • Jun 2020
        • 57

        #5
        Kijk! Een eensgezind neen dus
        Duidelijkheid, hou ik van! En mijn vriendinnen ook!

        Dank, dank! IMG_20200707_160113.jpg
        Last edited by El Jappe; 7 July 2020, 15:29. Reden: Nog ff een foto van de happy ladies :)
        El Jappe
        Voor het eerst in 35 jaar weer een tuintje!
        3 Zkittelz auto op het zuiden.

        Comment

        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #6
          mooie dames
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          • El Jappe
            Advanced Stoner
            Member
            • Jun 2020
            • 57

            #7
            De rechter is nog heel, de middelste getopt en de linker "gefimd", tussen aanhalingstekens want het ging niet als verwacht. Een giga dikke top(de dikste vh stel) hou ik er waarschijnlijk wel aan over

            Inmiddels heb ik wel gelezen dat fimmen en toppen niet de meest voor de hand liggende manipulatie is bij auto's. Maar ik werd toen nog niet door die kennis gehinderd...

            Grtz
            El Jappe
            Voor het eerst in 35 jaar weer een tuintje!
            3 Zkittelz auto op het zuiden.

            Comment

            Bezig...