Ze beginnen paars/zwart te worden. wat moet ik doen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • donet1993
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jul 2020
    • 2

    #1

    Ze beginnen paars/zwart te worden. wat moet ik doen?

    Korting op 420shop
    Hallo kwekers,

    1 van mijn planten begint zwarten/paarsen toppen te krijgen en ik weet niet wta ik moet doen

    Ik heb in totaal 3 planten staan in mijn tuin, deze zijn Royal cookie, Dark Devil en afgaan, alleen weet ik niet meer welke welke is.

    1 van de planten word dus nu paars en volgens het internet kan dat door stress gebeuren.
    Nu is mijn vraag wat ik het beste doen? al gaan kappen of wachten?

    Graag een reactie

    Mvg
    Marc
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Ja dat gebeurt buiten.
    Niks aan te doen en zeker niet voortijdig omdoen.
    Een beetje bladverkleuring is daar geen reden voor.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #3
      Uhm, ik kan gek zijn maar die Dark Devil is toch een paarse soort ?

      https://en.seedfinder.eu/strain-info...o/Sweet_Seeds/
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #4
        beetje meer voeding kan geen kwaad denk ik
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


        • Jura
          Jura commented
          Editing a comment
          ook dat gedacht , lijkt op tekorten
          beetje meer info
          aarde voorbemest ?
          welke voeding ?
          hoeveel ?
          blijven deze ten alle tijden buiten staan ( is ook een stress factor )

          Flip Hasjkip is idd een paarse soort maar dat blad is toch nog te vroeg om al zo te verkleuren !
          de toppen moeten nog dikker worden ( mijn gedacht natuurlijk zijn hier misschien nog andere gedachten )
          Last edited by Jura; 11 July 2020, 18:11.

        • donet1993
          donet1993 commented
          Editing a comment
          Voeding is Terra Grow. 1 theelepel per liter. geen voorbemesting en altijd buiten blijven staan ook met regen

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          De juiste voeding zal ook helpen.
      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #5
        Beetje bloeivoeding kan geen kwaad nu
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        Bezig...