Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

ph -ec meters

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ph -ec meters

    Korting op 420shop
    hey collegas ;iemand een idee welke de meest juiste betaalbare ph-ec meters zijn .thx

    #2
    Re: ph -ec meters

    Ik heb een pH en EC-meter van Milwaukee. Gaan meestal een jaar mee en kosten niet zo heel veel in vergelijking met de andere merken (50eu in de shop ofzo elk). Ik zeg er wel bij dat de EC-meter wel eens raar wil doen en regelmatig geijkt moet worden. Na een jaar -zo zegt de growshop- gaan ze toch meestal kapot, duur of goedkoop. Dan neem je beter een goedkope (zoals ik zei). Ze doen elk wat ze moeten doen
    Voor je pH-meter moet je wel bewaarvloeistof hebben, voor EC en pH moet je dan weer ijkvloeistof hebben voor elk.

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3
      Re: ph -ec meters

      www.conrad.nl.

      gewoon bij zoeken ph meter en dan al vanaf 35 euro meen ik.

      Succes!

      Ciao tj
      "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

      Comment


        #4
        Re: ph -ec meters

        Ook op ebay staan er wel wat voor weinig 10-15 euro met de benodigde ijkvloeistoffen.

        greetz maffy,

        Comment


          #5
          Re: ph -ec meters

          ja heb er ookvan milwauki ;dan moet ikmijn bladprobleem en groeiprobleem elders zoeken.Bedankt gasten

          Comment

          Bezig...
          X