Bijna klaar om te oogsten? Week 7 *12/12

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jeroentjetree
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2020
    • 6

    #1

    Bijna klaar om te oogsten? Week 7 *12/12

    Korting op 420shop
    Hey Allemaal. Jeroentje hier. Veel gelezen op dit forum maar nooit wat gepost. Aangenaam mede kwekers/smokers.

    mn eerste plantje ooit staat nu 7 weken en 3 dagen op 12/12 op ons balkonnetje in noord Italië.

    - strain: geen idee
    - voeding: geen groei / alleen plagron terra bloom
    - op biologische aarde
    - last gehad van trips in de groei en behandelt met neem olie
    - nutrient burn gehad en geflushed waardoor ligt N tekort en wat van leaves eerder zijn afgestorven. Of ph probleem maar heb geen meter.
    - sinds week 6 wat last van fox tailing maar geen groot drama denk ik.

    Ik heb geen materiaal om goed de trichomen te zien maar mijn vraag is: hoelang denken jullie nog voordat ze klaar is om te knippen? Ik denk 40% van de pistels zijn bruin nu. Alvast bedankt!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Jeroentjetree; 6 August 2020, 17:16.
  • Jeroentjetree
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2020
    • 6

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

  • Jeroentjetree
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2020
    • 6

    #3
    Sorry voor de meerdere Posts maar wordt wat duidelijker zo
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • Oeloekoezoeloe
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2020
      • 76

      #4
      Nou die kunnen nog wel even hoor......
      ik zou nog minimaal een week wachten en dan nogmaals beoordelen.
      4x20l-rdwc-met-2x-critical-en-2x-mimosa-evo-480wled nu lopend.....

      Comment

      • Jeroentjetree
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Aug 2020
        • 6

        #5
        Thanks voor de reactie! Het zou kunnen dat ik ze over 6 dagen zou moeten knippen ivm last minute vakantie.
        zou dat een ramp zijn of een lekkere brain high ?

        oh ja, en wel nu al beginnen met flushen dan?

        thanks again !

        Comment


        • Oeloekoezoeloe
          Oeloekoezoeloe commented
          Editing a comment
          Ik zou echt wachten tot het laatste moment. Start wel alvast met flushen

        • Jeroentjetree
          Jeroentjetree commented
          Editing a comment
          Thanks!
      • Nederhigh
        Super Grower
        Lucky Member
        • Apr 2012
        • 1834

        #6
        Ik zou nog 2 weken wachten

        Comment


        • Jeroentjetree
          Jeroentjetree commented
          Editing a comment
          Aight dankje!

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Maar ze gaan wel lekker! Hebben het naar hun zin daar in Italie.. Snap ik wel...
          Zou ik het ook hebben..

        • Jeroentjetree
          Jeroentjetree commented
          Editing a comment
          Gelukkig balkonnetje op het zuiden! Goed vertoeven hier hoor . Vakantie gaat niet door dus kan ze goed laten rijpen. Vanavond begonnen met flushen. Zal af en toe een update posten voor de zekerheid haha
      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #7
        7 weken 12/12 is niet 7 weken bloei!
        We tellen de bloei pas als er echt bloei is, dat is meestal 10-14 dagen na omschakeling 12/12 dus dan bloeien ze een week of 5.
        Dat is te vroeg.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Jeroentjetree
          Jeroentjetree commented
          Editing a comment
          Thanks voor de tip. Heb ff gezocht. 22 juni voor 36uur achter elkaar verduistert. 29 juni duidelijk zichtbare pistels zonder de voorbloei pistels mee te tellen. Zou ik op 5.5 week zitten nu. You’re right!
      • eeltje
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2020
        • 180

        #8
        das lekker dat het gewoon mag in italie en nog wel op je balkon.

        veel plezier daar en geniet van het mooie weer

        groet

        eeltje

        Comment


        • Jeroentjetree
          Jeroentjetree commented
          Editing a comment
          Yes sinds afgelopen december wordt het gedoogd. Ze staat wel afgeschermd zodat er vanaf de straat niets te zien is en een goede band met de boven buren . Mooie zomer toegewenst!
      • Nederhigh
        Super Grower
        Lucky Member
        • Apr 2012
        • 1834

        #9
        5,5 week bloei lijkt mij inderdaad een betere inschatting.
        Dan gaan ze dus nog lekker aanzwellen . Worden vast moie topjes.

        Comment

        • Jeroentjetree
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Aug 2020
          • 6

          #10
          Vandaag precies 6 weken bloei achter de rug. Ik vond vanochtend een stuk of 10 kleine banaantjes verdeeld over de toppen. Heb ze zoveel mogelijk verwijdert met een pincet. Gaat dit invloed hebben op m’n oogst?

          ik heb ook een tweede plantje die sinds 31 juli aan het bloeien is, kan ik die er nog naast zetten?

          bedankt alvast

          Comment

          Bezig...