Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Thc productie uvb straling.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Thc productie uvb straling.

    Korting op 420shop
    Er word beweerd door een kennis dat uvb lampen thc afbreekt waardoor en weer meer thc terugkomt (trichomen zouden afbreken en harder terugkomen) en dat de hele bloei door. Dat thc steeds afbreekt en harder terugkomt zou dus gewoon bij de fotosynthese horen. Terwijl in mijn opinie uvb straling juist meer thc zou aanmaken om zich tegen de straling te beschermen, waarbij er niet steeds een hoop trichomen afbreken en in thc verminderd wordt. Nu ben ik benieuwd hoe jullie over zijn beredenering over de afbrekende straling denken. Op internet wordt zijn claim ook nergens uitgelegd over de afbreek en opbouw cyclus, alleen over zoals ik al weet over dat de straling juist meer thc aanmaakt. Maar het zou volgens hem de enige waarheid zijn.


    #2
    Dan zit je maat ernaast misschien ?

    Stukje literatuur over cannabis en uv-b
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X