Geen toppen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Keeskwakman
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Aug 2020
    • 2

    #1

    Geen toppen

    Korting op 420shop
    Bijna 3 maanden geleden ben ik begonnen met het kweken van en gefeminiseerde autoflower. Hij is ondertussen al flink gegroeid met behulp van plagron algagrow. Echter begint het blad wat te hangen. En groeien er nogsteeds geen toppen aan. Ook heeft de plant af en toe gele bladeren aan de onderkant. Nu het de vraag of er nog toppen zullen ontstaan. En wat de beste manier is om de gele bladeren te voorkomen. Zie bijgevoegde foto’s. Ik weet dat er heel veel vragen al in verschillende topics worden beantwoord maar door alle verschillende redenen zie ik door de bomen het bos niet meer.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Kunichika
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 1890

    #2
    Is misschien stiekem geen autoflower.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Binnen een week of vier gaatie wel bloeien.
      En dan nog een week of -zolang mogelijk- geduld.

      (als je hier nou veel reacties op krijgt en die verschillen ook, raak je dan weer in de war ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...