Bijna 3 maanden geleden ben ik begonnen met het kweken van en gefeminiseerde autoflower. Hij is ondertussen al flink gegroeid met behulp van plagron algagrow. Echter begint het blad wat te hangen. En groeien er nogsteeds geen toppen aan. Ook heeft de plant af en toe gele bladeren aan de onderkant. Nu het de vraag of er nog toppen zullen ontstaan. En wat de beste manier is om de gele bladeren te voorkomen. Zie bijgevoegde foto’s. Ik weet dat er heel veel vragen al in verschillende topics worden beantwoord maar door alle verschillende redenen zie ik door de bomen het bos niet meer.
Geen toppen
Collapse
X






Comment