Ik heb hier een autoflower staan meer details heb ik jammer genoeg niet.. nu ben ik deze ochtend nog eens gaan kijken en ik zag dat het puntje van de plant afgebroken is hangt er hier en daar nog wel aan vast maar komt dit nog goed? Kan ik er iets tegen doen? Alvast bedankt!
Top gebroken bij autoflower
Collapse
X
-
Top gebroken bij autoflower
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Tags: Geen -
-
-
Ik zou daar zelf geen ducktape voor gebruiken, maar als ze nog vast zit, kun je proberen te spalken met iets.
Aparte plek om te breken.
Was er iemand iets te enthousiast met willen ruiken aan de top ?
Als je wil ruiken hoe je wiet wordt, kun je de stam tussen duim en wijsvinger nemen, en even wrijven, daarvoor hoef je niet aan de toppen te zitten
Comment
-
Ruiken doe ik ze met momenten al van 5 meter afstand..
nu eergisteren was het hier in Belgiƫ wel heel hard aan het onweren met hagel ens, denk dat dit daar van komt..
Comment







Comment