Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Waarom maakt cannabis eigenlijk THC??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Waarom maakt cannabis eigenlijk THC??

    verteren is ook een vorm van verbranden zover ik weet...
    en dan op de vorige bladzijde zag ik psylocubine staan, shoot me if i'm wrong mor das toch de werkzame stof in paddestoelen???

    Comment


      #47
      Re: Waarom maakt cannabis eigenlijk THC??

      ik had een topje gegeten voordat ik het vliegtuig inging... ik had toch wel het idee dat het effect op mij had maar lang niet zoveel dan als ik het gerookt zou hebben
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment


        #48
        Re: Waarom maakt cannabis eigenlijk THC??

        er zullen wel psycho actieve stoffen vrijkomen maar in een veel kleinere dosis . Ik heb zo eens in Christianastadt een hashdealer bezig gezien van 10 tot 4u en die beet de hele tijd stukjes van zijn plaat af . Om vier uur moest ie stoppen anders zat ie niet goed voor de volgende dagen. grtz

        Comment


          #49

          Comment


            #50
            Re: Waarom maakt cannabis eigenlijk THC??

            Dit was erg leuk om even door te lezen, een vriend vroeg het me laatst al en ik stond perplex dat ik geen antwoord kon geven.

            Comment

            Bezig...
            X