Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

BCN Critical: Is deze oogst goed?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    BCN Critical: Is deze oogst goed?

    Korting op 420shop
    Hallo Allemaal,

    Door een "senior moment" heb ik een BCN Crital afgeknipt. De plant deed het op zich wel redelijk. Wel veel verdorde bladeren (hitte vermoed ik).

    Heb deze op 29-05 gepland, dus bijna een 3 maanden later. Gisteravond laat alles geknipt en te drogen gelegd. Vanmiddag nog eens alles aanschouwd en vind het een resultaat.
    Niet wat ik tot dusver onderhanden heb gehad. Mind you: alleen 2 andere planten, dus ervaring is nul.

    Enfin. Plant ruikt vrijwel niet (wel als je de stam wrijft, aparte hobby hebben wij toch..). Toppen zijn heel erg compact, bladeren zijn lastig weg te knippen.
    Voelt vreemd aan. Graag jullie mening. Is dit rookbaar? Of weggooien die handel. Heb gisteren ook een Kong4 geknipt (dat was wel de bedoeling) en die voldoet wel aan (mijn) plaatje: overzichtelijke toppen, de overbuurman moet de ramen sluiten ivm de geur...je kent het wel..

    Groet,

    Eddy
    Attached Files
    Last edited by EddyH; 28 August 2020, 15:08. Reden: Foto's toevoegen

    #2
    Foto 3 lijkt me op toprot. Laten de bladeren makkelijk los? Veeg je de top zo weg? Een soort slurrie?

    gr,
    Ricky

    Comment


      #3
      Al dat verdorde kromgetrokken blad wijst op toprot.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Nee, de toppen veeg je niet zo weg. Die zitten stevig vast. Het was ook een binnenkweek (lage LV de hele tijd).

        Ik zal geen risico nemen en alles weggooien. Merci voor jullie input.



        Eddy

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Zou het ff zelf controleren toch ?
          Jij kunt dat beter zien dan wij van een paar foto’s.
          Er staan hier in de helpdesk heel veel topics over toprot met foto’s zodat je een beetje kunt vergelijken als je twijfelt.

        #5
        Volgende ronde meer lucht afzuigen , dat helpt tegen hitte en vochtprolemen .
        en een zwenkventilator die de lucht mengt .

        Comment

        Bezig...
        X