Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Plant te groot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Attached Files

    Comment


    • wietzaadje
      wietzaadje commented
      Editing a comment
      Gelukkig heb je haar niet gesnoeid, ik vond dat eerlijk gezegd maar een vreemd advies.
      Gaat goed komen als het weer mee zit.

    #17
    Inderdaad we houden het lekker zo. Ik probeer toppen nog een beetje naar beneden te doen als ze richting t dak van de kas gaan.
    ​​​​​​Een glazen kas zorgt er wel voor dat er overal veel licht komt lijkt wel en dus ook veel toppen.
    nog even 6 weken wachten ben benieuwd hoeveel er af komt.

    Comment


      #18
      Zouden jullie nog een bloeimiddel gebruiken bij de planten? Ik hoor veel over groei en bloei middelen maar wat is wijsheid...

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Wijsheid is om het forum eens door te kijken, er staan nog 100.000 andere topics.

      #19
      IMG20201007180223.jpg
      Ik zit nu denk ik op vier weken bloei. Dacht zal nog even een kleine update geven.

      IMG20201007180210.jpg
      Last edited by QnQ; 12 October 2020, 10:28.

      Comment


        #20
        Eind deze week op 6 weken bloeiperiode.
        Ben aardig aan t kijken met microscopen en zoeken hoe ik het moet knippen en drogen (heb droognet) en vooral ook hoelang nog voor ik moet oogsten..
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.

        Comment

        Bezig...
        X