Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Onderkant van geoogste knoppen wit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Merci! Ik gooi alles weg! Zelfde troep..

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Zou mij niets verbazen als het bij jou wel gewoon trichomen zijn... Zelfde verhaal. Koop een loepje dat 60/100x vergroot, voor nog geen 10 euro.
      En bekijk het daar ff mee.
      Zou zonde zijn om het allemaal weg te gooien als het goed blijkt.

    #17
    Update:

    Intussen 7 dagen gewatercured. Hier en daar nog mini beetje wit te zien, maar de schimmel zal in elk geval wel dood zijn.

    Alles zit opnieuw droog in een pot om er op een gezegende dag een alcoholtinctuur mee te maken.

    Bedankt iedereen voor het advies!

    Edit:

    Nog wel grappig verhaal:

    Had op dag 2 of 3 van het watercuren, wat ik in een gesloten weckpot deed, wat waterstofperoxide bij het water gedaan.
    Ik kwam een uur of 2 later toevallig in de kelder en zag dat er een plas rond de pot stond. Toen ik de pot open deed was het alsof ik een fles bruiswater opende waarmee geschud is. Blijkbaar ontstaat er een flinke hoeveelheid druk op die manier.


    Dus lieve kindertjes, leer uit mijn lessen: Waterstofperoxide in een afgesloten pot met wiet en water is enkel leuk als je douche kapot is!
    Last edited by Haile Selassie; 18 September 2020, 08:01.

    Comment


    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      Graag gedaan
Bezig...
X