Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje

    Korting op 420shop
    Hi, mischien dat iemand hier er ervaring mee heeft maar ik heb het volgende:

    Mijn vrouwlijke Skunk plant vertoond hier en daar een mannelijke bloem,niet dat het hele trossen zijn maar gewoon af en toe een mannelijke bloem.
    Aangezien de plant best groot is heb ik er na een uitvoerige inspectie toch al een 15 tal mannelijke bloemen afgeplukt en verwijderd.
    Nu is mijn vraag:Als ik met dit stuifmeel (wat natuurlijk alleen vrouwlijk zaad voortbrengt) mijn andere plant bestuif zal die dan ook mannelijke bloemen gaan vertonen?Foto van een enkele mannelijke bloem


    gr Greenland
    If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

    #2
    Re: vraagje

    Staat die hermafrodiet afgezonderd van de rest? anders kan het wel eens zijn dat ze de andere plant helemaal bevrucht en haar eigen.

    Als je het andere plantje hebt bestuift met het stuifmeel van de herma zal deze zaden gaan aanmaken. De planten die uit dat zaad komen hebben een hogere kans om hermafrodiet uit te slagen.

    Peace

    Comment

    Bezig...
    X