Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Drogen/curen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Drogen/curen

    Korting op 420shop
    Toch raar dat hele drogen, op elke site staat de weed is droog genoeg voor te curen als het van de tak afbreekt. En als het dan afbreekt en je ontleed de top dan is de weed diep tegen de tak toch nog vochtig. Dit is door de pot dagelijks even open te zetten geen probleem. Nu heb ik een pot met weed die na 3weken elke dag even te burpen nog steeds even vochtig is in de kern. nu is mijn vraag is hij toch droog genoeg om voor langere tijd op geborgen te blijven zonder dat het gaat schimmelen?

    #2
    Heb je hem net te vochtig in de pot gedaan,24 uur laten liggen op keukenpapier en daarna weer in de pot dan moet ie goed zijn,wel op een dag dat het niet regent buiten.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ja dat blijkt maar dan gaat die theorie niet helemaal op. Het zijn ook enorm compacte toppen, zo heavy heb ik ze nog nooit gehad.

    #3
    Als je niks doet gaat het schimmelen dus uitleggen en geduldig laten drogen .hoelang zou ik niet weten dat hangt af van hoe vochtig de wiet is

    Comment


      #4
      Het kan zijn dat de toppen binnenin nog vocht bevatten, als je ze in de pot doet, gaat zich dat over de top verdelen en heb je extra droog dag(en) nodig!!
      Simpel zat, toch!?

      Comment


        #5
        Maar als het in de pot zit droogt het niet meer, dan zal het zich wel verspreidde over de de rest van de weed maar ja dalijk is het idd te vochtig en schimmels het. Ik laat het mooi nog een dagje uitgespreid liggen. Bedankt voor de input heren dames

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Ik doe het eigenlijk bijna altijd zo met drogen/curen./ Het tussendoor er nog ff uithalen. Blijft altijd wel wat vocht zitten ergens indd.

        #6
        Compacte toppen moeten wel langer drogen als.luchtige ... Dat knakken is 1 van de indicaties dat het klaar zou kunnen zijn.

        Comment

        Bezig...
        X