Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

planten bevrucht?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Nog een bloemetje gevonden, dat witte wat je rond het bloempje ziet is stuifmeel.
    En nu is mijn vraag aan jullie: zijn het mannen of herma's. Ze zien er wel uit als mooie dames...op 1 na dan, het bonsaitje
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Alleen mannelijke kenmerken = man, mannelijke en vrouwelijke kenmerken = herma.

    • Boomvalk
      Boomvalk commented
      Editing a comment
      Hoi Flip, ik heb geen ervaring met opkweken uit zaad. Tot 3 jaar geleden kocht ik kant en klare stekken maar omdat de stekken er bij aankoop steeds beroerder uitzagen ben ik noodgedwongen over gestapt op zaadjes. En ik bestel dan enkel feministisch zaad. Ik ben er van uit gegaan dat het dan ook allemaal vrouwen waren maar toch hield ik de okselhaartjes in de gaten. Ik heb nu al 3 jaar achter elkaar, uit zaad, er 1 herma bij zitten en het is me nooit opgevallen dat er bloemen in zaten. Ik kom er pas achter dat het een herma is als ze geoogst zijn en ik zaadjes vind tijdens het maken van een joint.

      En ik vrees nu dat die herma's met bloemen de niet herma's hebben bevrucht en ze alle 5 vol met zaad zitten als ze oogstklaar zijn.
      Hoe dan ook er is nu toch niks meer aan te doen...Ik ga straks wel kijken of er hier een foto van een man gepost is zodat ik kan zien hoe dat die eruit zien.

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...netje-vrouwtje


      Kan zijn dat je wat banaantjes ertussen hebt gehad, ik heb ze nu ook aan het einde van de kweek, die doen nu niet meer veel kwaad maar heb in het begin ook ergens iets gemist en ik heb ook enkele zaadjes gevonden. Ga vanavond de eerste oogsten, ben benieuwd wat ik nog tegenkom.
Bezig...
X