Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Toppen zijn niet meer hard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toppen zijn niet meer hard

    Korting op 420shop
    Ik zit hier vol spanning te wachten tot mijn ww meissie klaar is om geoogst te worden. Maar zo te zien gaat er iets niet goed en omdat ik dit nog niet eerder heb voor gehad kom ik ff jullie mening vragen.

    Zondag waren de toppen nog goed hard, maandag bij hele dag regen heeft ze boven op de slaapkamer voor het raam gestaan en gisteren mocht ze onder de led verlichting en vandaag zag ik dat een groot gedeelte van de zijtakken fluffy zijn geworden...dus niet meer hard. En nu zit ik me suf te piekeren wat de reden zou kunnen zijn.

    Het is een WW, van Sensi seeds, volgens de site zou ze bij buitenkweek eind september klaar zijn en bij binnenkweek 9 weken. Ik heb ze als klein meisje weg gegeven en door geklaag van buren is ze weer terug gekomen. Hij heeft niet genoteerd wanneer hij ze op 12 uur heeft gezet. Ook heeft hij de speciale aarde die ik had mee gegeven niet gebruikt maar potgrond van Hoogvliet gebruikt. En die houd veel langer vocht vast maar het weegt ook behoorlijk meer. Toch denk ik dat die aarde er niks mee te maken heeft maar wat dan wel?

    Ik hoor het graag

    #2
    Waarschijnlijk is het probleem gekomen o.a. door van binnen naar buiten en vice versa, door teveel schommelingen in temp, lv kunnen fluffy toppen ontstaan, maar ook door voeding, bv teveel stikstof tijdens bloei.

    Succes

    Comment


    • Boomvalk
      Boomvalk commented
      Editing a comment
      Laten we het idd hopen. De top die ik eruit moest knippen vanwege toprot was nog helemaal niet rijp maar oh wat ben ik stoned geweest. De kwaliteit is heel goed maar het gewicht zal tegen vallen als ze niet meer hard gaan worden.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Tis ook niet de bedoeling dat je met je vingers aan de toppen komt. Dan krijg je inderdaad toprot.

    • Boomvalk
      Boomvalk commented
      Editing a comment
      QnQ: weet ik maar ik moest met een pincet 100-den zaadjes van de achterbuurvrouw haar 35 meter hoge berkenboom eruit plukken.

    #3
    Had het ook bij mijn huidige ronde, denk dat de hittegolf die we gehad hebben er ook mee te maken heeft.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ben bang dat ze niet meer hard worden.

    • Boomvalk
      Boomvalk commented
      Editing a comment
      Hork: gelukkig zijn de toppen wel weer hard geworden. Ik zal het maar houden op hetgene jij zegt en niet langer naar de oorzaak gaan zoeken.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Fijn dat ze weer hard zijn geworden! Was bij mijn toppen helaas niet zo.
Bezig...
X