Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Welke soort is dit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke soort is dit?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Kan er iemand me vertellen tot welke soort deze plant behoort? Heb de zaadjes namelijk gekregen van een kennis zonder verdere info en zou (na een misgelopen kweekje vorig jaar ) wat meer te weten willen komen over mijn plant.



    grtz

    #2
    Re: Welke soort is dit?

    Welke soort het is ga je nooit te weten komen, dat kan je onmogelijk zien.

    Je kan wel zien of ze Sativa of Indica dominant is.

    Ik ga dit topic verplaatsen sinds deze fout staat, mss eens de sticky lezen?

    Peace

    Comment


      #3
      Re: Welke soort is dit?

      idd sticky niet gelezen, ging ervan uit dat hij hier hoorde
      my apologies!

      soort kan je dus nooit achterhalen? en hoe kan je zien of ze sativa of indica dominant is?


      edit: ff gezocht naar het verschil en denk sativa, aangezien de toppen niet aan de internodes zullen groeien maar aan de top. de plant doet er ook vrij lang over om tot bloei te komen.

      Comment


        #4
        Re: Welke soort is dit?

        Kan je eens een foto trekken van bovenaf?
        (Ze zijn waarschijnlijk een mix van Sativa en Indica zoals de meeste soorten)

        Wat bedoel je met dat de toppen niet aan de internodes komen maar aan de toppen? ...

        Met toppen aan de internodes bedoel je vast de zijvertakking?
        Die krijgt elke cannabis plant.

        Peace

        Comment


          #5
          Re: Welke soort is dit?

          ik las ergens dat de indica eerder trosvormige toppen kreeg aan de internodes (ik dacht dus dat deze dus aan de 'stam' op de plek waar de zijtakken komen, ook toppen kreeg).

          hier zijn extra foto's van bovenaf:

          plant 1 (twee toppen)



          plant 2



          pz

          Comment


            #6
            Re: Welke soort is dit?

            Indica's zijn meestal "Bud on a stick".
            De toppen zitten dicht bij elkaar waardoor het 1 dikke top lijkt.

            Bij sativa's zit er meer ruimte tussen de toppen. Ze zijn meestal ook iets luchtiger van structuur.

            Bij de nieuwe bladeren zijn de vingers dun waardoor het erg op Sativa Dominant lijkt, maar deze bladeren zijn nog niet helemaal volgroeit.


            Peace

            Comment


              #7
              Re: Welke soort is dit?

              bedankt voor de info ik hoop alvast dat ze ondanks de slechte zomer, toch nog tijdig en goed zullen bloeien. heb de zaadjes laten kiemen begin mei, hopelijk einde augustus begin september oogsten

              Comment


                #8
                Re: Welke soort is dit?

                Hehe, ik kan niet wachten tot alle buitenplanten in bloei staan.
                Veel leuker om dan alle topic te checken, lekker kwijlen op de buds .

                Heb je al enig idee of je plantjes mannelijk of vrouwlijk zijn?

                EDIT: Zou je jezelf ook ff willen voorstellen in de member introduction sectie?


                Peace

                Comment


                  #9
                  Re: Welke soort is dit?

                  had er eentje met balletjes, die heb ik neergedaan. Deze twee zijn volgens mij vrouwtjes

                  Comment

                  Bezig...
                  X