Wie van jullie heeft er van schwazzing gehoord of uitgevoerd, het is een methode om 2x in de groei/bloei fase de plant helemaal te ondoen van de fanleaves. Dan zouden de toppen meer energie krijgen en je dus meer opbrengst zult krijgen.
Schwazzing
Collapse
X
-
Ze verzinnen ook de meest achterlijke namen voor dingen die al decennia geprobeerd worden.
Als er geen blad is dan is er ook geen energie.
De energie komt van het licht, niet uit de pot.
Ga je vlak voor of tijdens de bloei blad verwijderen zal de plant nieuw blad aanmaken. Het merendeel meestal in de toppen





Comment