Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

zaad in toppen gorilla glue

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zaad in toppen gorilla glue

    Korting op 420shop
    Eerste keer dat me dit overkomt. Heb Gorilla Glue staan , 7 weken bloei, bloeiharen zijn 30 % bruin aan het worden,en de trichomen zijn nog redelijk helder, maar zag nu bij een aantal planten dat er zaad in de top zit. zaadjes zijn makkelijk er uit te wippen, maar er zitten er nog best een aantal in. Ik twijfel nu tussen gelijk knippen, omdat het zaad inmiddels er makkelijk uit te wippen is, of nog 1 week langer laten staan om de trichomen wat rijper te laten worden.
    staan ook nog 9 weeks planten bij , zoals giant white haze, en blue dream (haze), en og kush. Daar zie ik op dit moment nog niks aan, maar ga er toch maar vanuit dat alles bevrucht is. Iemand ervaring mee ??
    Kun je de toppen gewoon gebruiken / roken, als je het zaad eruit haalt voor gebruik.

    #2
    gewoon laten staan,kwaad is al geschietis gewoon prima te roken,maar alles nakijken voor je het in je vloei pleurt
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3

      Er zit nu nog alleen zaad in, als je gaat oogsten heb je wiet met zaad dat te vroeg geoogst is.
      En als je ze goed afrijpt, daarna netjes strak knipt, dan schud je de meeste zaden er zo uit als ze goed droog zijn.
      En dan kan je het roken ja....het zal wel wat potentie missen omdat ze veel energie gestoken hebben in zaden maken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        is geen sensimilia meer maar ja idd rookbaar
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


          #5
          bedankt voor de tips. Laat ik ze lekker nog een week staan, dan zitten ze aan de 8 weken. Zijn ze ook fatsoenlijk gespoeld voor de smaak. Kan ik ook op mijn gemak gaan kijken welke plant nu hermafrodiet is geworden, en de boosdoener is geweest. Maar inmiddels duidelijk dat ik volgende keer niet meer ga toppen, en de stress tot een minimum ga beperken, om dit weer te voorkomen, en voorlopig maar ff geen Gorilla Glue.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            De originele Gorilla Glue stamt af van een hermafrodiet.
            Daarom komen bij diverse breeders regelmatig herma's voor.

            Deze soort is precies zo'n voorbeeld wat er gebeurd als men met hermazaden verder kweekt.
            Leuke strain, onstabiel, aannemelijke kans op herma's.

            Waarom die zo populair is ?
            Een goeie reclamecampagne en een team van mensen die een pakkende naam bedacht hebben ?

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Interessant dat deze van een herma plant komt, toppen in combi met HPS heb je dan idd wel 9 kans op 10 prijs, die schrap ik dus vd lijst
            Het heeft de mensen die zogezegd zelf de naam bedacht hebben veel geld gekost want de naam komt eig van een goedgekend lijmmerk wat in proces is gebracht

          #6
          Ja, het was mij bekend dat gorilla glue niet al te stabiel was, maar er werd vooral gesproken over de glue #4 die problemen had. Had al een keer G.G. gehad, en dat is goed gegaan (geluk gehad, denk ik).

          Eerlijk gezegd is bijna niet uit te zoeken welke zaadbanken nu de goede zaden van strains leveren, die echt stabiel zijn. Het komt toch neer op de ervaringen van de kwekers met genetica, en die info word lang niet altijd gedeeld.
          Heb nu nog enkele haze soorten staan uit zaad, hier dus geen problemen.
          Daarnaast niet te vergeten dat stress toch wel een grote factor is om een herma te krijgen. Daarom stop ik eens even met toppen, en lollypoppen, en blijf scherp op lichtlekken, en de tijdschemas.

          Comment


            #7
            Klopt, je kan geluk hebben, of ongeluk, dat ligt eraan hoe vaak het voorkomt.
            Maar het komt voor, hier op JD is het ook wel te vinden, hier wordt de soort in 2018 ook besproken door LR2

            We hebben hier ook een topic waar je herma's kunt melden : Sticky: Het grote hermafrodieten topic
            Dusse......
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #8
              Is dit de gorilla glue van growers choice of die van royal queen seeds die ook van growers choice vandaan komt, de strain van growers choice is inmiddels in monkey glue (geef het beestje maar een naampje) verandert, heb er geen klachten over gekregen enkel dat ze wat verschillen in lengte, en ik heb er al wat van verkocht.

              Comment


                #9
                He Urban, Ik weet niet wie de eigenlijke leverancier is van deze gorilla Glue. Ik heb hem besteld via Zamnesia, maar die levert volgens mij van alle zaadbanken uit, zonder te vermelden waar die vandaan komt.
                Geen zekerheid dus.
                Ik blijf er voortaan van af, en hou het bij langer bestaande strains waar ik mee bekend ben. Het blijft zuur als er 10 weken werk en zorg verloren gaat.

                Comment

                Bezig...
                X