plantje maar preuts

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hubertus
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 126

    #1

    plantje maar preuts

    Korting op 420shop
    Kan iemand me gelijk of ongelijk geven? ik vindt dat m'n plantje (4 dagen oud) er maar preuts bij staat nu ik hem in de dwc emmer heb gestoken.
    beetje nervous en hopen dat het m'n verbeelding is, hieronder foto.
    Attached Files
  • Hubertus
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 126

    #2
    hopelijk is deze iets duidelijker
    ik zie net dat de foto redelijk onduidelijk is, ik ga een nieuwe maken
    Attached Files
    Last edited by QnQ; 29 November 2020, 21:33. Reden: dubbelpost (er is ook een wijzig-knop ;)

    Comment

  • Rietslang
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 2171

    #3
    Het lijkt alsof je het in een halve emmer argex geplant hebt, reikt het worteltje wel in aarde?
    Wat meer info is uiteraard niet overbodig, en ja om op je vraag te antw., het staat er wat verlegen bij
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Doe maar even wisselen Pietertje, het is een DWC opstelling

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Ahja OK, dan heb ik niets gezegd zou dat mss wel vaker moeten doen maar je moe iets doen als je kunt blowen noch kweken
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #4
    Een preuts plantje ?
    Dat kan helemaal niet he....

    Preutsheid is een menselijke houding die zich kenmerkt door overzedig gedrag of gemaakte eerbaarheid.
    Het begrip is negatief beladen. De positieve tegenhangers zijn onder meer deugdzaamheid en kuisheid.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Jura
      Jura commented
      Editing a comment
      is een goeie

    • Hubertus
      Hubertus commented
      Editing a comment
      ahahha
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #5
    Maarre...is ze al minder verlegen ?
    Anders kun je eens zien of het helpt als je de LV tijdelijk (24-48uur) flink verhoogt (iets overheen zetten)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Hubertus
      Hubertus commented
      Editing a comment
      heb zonet een andere topic geplaatst, hij lijkt super klein in vergelijking met de gene die ik in aarde heb geplaatst..

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Zelfde plantjes, zelfde probleem : topics samengevoegd en daarna verplaatst naar het juiste forum: de helpdesk.
  • Hubertus
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 126

    #6

    Beste,

    ik vind dat mijn plant in dwc maar heel klein lijkt, zou deze nog groeien of is dit normaal?

    ik heb deze alle 2 gelijk geplant maar je ziet dat eentje wel mooi ontwikkeld en de 2de foto (dwc) niet zo mooi groot wordt.

    pen erlangs gehouden voor vergelijking
    Attached Files

    Comment

    • Hubertus
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2019
      • 126

      #7
      zoals je hier ziet, de 2de foto is mijn plantje wat toen maar preuts leek, de wortel hangt al in het water maar ik vind dat hij enorm klein lijkt..
      Attached Files

      Comment


      • Hubertus
        Hubertus commented
        Editing a comment
        en wat kan ik daar aan doen? gaat ze nog groeien of..?

      • Hubertus
        Hubertus commented
        Editing a comment
        moet wel zeggen, heb ze nog geen voeding gegeven, die is nog altijd onderweg..

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Geen voeding? Dan heb je nog geluk dat je zaailing niet al dood is want als kweekt zonder medium hebben ze altijd voeding nodig.
    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #8
      Het is nog wat vroeg om dat al te constateren. Wacht nog maar even een week.

      Comment


      • Hubertus
        Hubertus commented
        Editing a comment
        heb ze net tomatenvoeding gegeven aangezien mijn voeding ( atami ata atazyme) nog onderweg is..
    • Hubertus
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2019
      • 126

      #9
      dankjewel voor het antwoord!

      Comment

      • Rreppellsteeltjam
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2018
        • 1955

        #10
        5 dagen geleden, in je andere topic al geschreven dat je moet voeden!!!!

        ​​​​​​Als je dat dan niet doet, heeft het echt absoluut geen nut, om een nieuw topic te starten!!!!!

        Comment


        • Hubertus
          Hubertus commented
          Editing a comment
          sorry, had ik niet gezien

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Hihih
      • Rietslang
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 2171

        #11
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment

        • Hubertus
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2019
          • 126

          #12
          kan het zijn dat mijn water in m'n dwc emmer gewoon te koud is?
          heb er nu een aantal dagen een warmtemat onder liggen en de temperatuur gaat rond de 15 graden dehele tijd.

          de 2 onderste zijn gelijk geplant, krijgen beide dezelfde voeding.
          Attached Files
          Last edited by Hubertus; 15 December 2020, 16:05.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Drmee dat ze zo preuts was! Houd ze maar in het oog nu met dit lekkerder bikini temperatuurtje

          • Hubertus
            Hubertus commented
            Editing a comment
            blij dat we er uit zijn ja Rietslang
        Bezig...