Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Felgebruinde bloeiharen op de buds - vroeg in de kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Felgebruinde bloeiharen op de buds - vroeg in de kweek

    Korting op 420shop
    Hey iedereen!
    Zoals de titel zegt, zit ik met een rare situatie nou ik vind ze toch raar, vind er niets over.
    Bij 1 van men 3 white widows zijn al felgekleurde bloeiharen te zien op de buds. de planten staan nog maar een maandje op 12/12. De andere dames vertonen dit niet.

    Hoe komt dit, of heeft iemand dit ook al gehad?

    Grt

    IMG_9303.jpeg

    Attached Files

    #2
    Ofwel ben je er met je vingers aangeweest, ofwel is de LV hoog, ofwel zijn ze bevrucht. Ofwel te vroeg met green sensation of een andere booster begonnen. Kan een beetje vanalles zijn. Op die plaats zou ik is een node hoger kijken of er daar geen balletje open gegaan is...

    Comment


    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Ja, da's veel te vroeg voor green sensation en dat is dan wat ze doen. Werkt best als je dat een keer of 4-5 meegeeft in de laatste 3 weken. Ik had eens balletjes en had geen zin om opnieuw te beginnen. Dubbele dosis green sensation, alle pistels bruin, niks bevrucht.

    • highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Oke dan ga ik even afbouwen met die green sensation, voorlopig is het nog maar 1 plantje.
      Hoe bedoel je? Door een hoge dosis green sensation te geven heb je voorkomen dat ze bevrucht konden geraken?

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Schijnbaar. Omdat ik al gemerkt had dat green sensation dat deed. 2 dagen later alle pistels bruin en onvruchtbaar geworden. Heb de balletjes toen verder genegeerd, had een tent vol zaden moeten hebben, was ni het geval.

    #3
    zoek naar stuifmeelzakjes... goed kijken , je hebt een bevruchting aan je been , en die plant gaat peultjes ontwikkelen.

    Comment


    • highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Ik zal ze dadelijk nog eens gaan checken. Heb vorige week niets gevonden.
      Mogelijks komt het door te veel en te vroeg green sensation mee te geven?

    #4
    ik durf mij hier niet over uitspreken , ik gaf het perfect , en heb het ook al gehad.

    ik had 1mini zakje gevonden , en alles was ergens geraakt , gek want dit zou niet alles kunnen geraakt hebben , maar blijkbaar wel...

    Succes ermee!

    Comment


    • highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Hey Roller,
      Thanks.

      Nog steeds niet gevonden. Fingers crossen

    #5
    en? en en?

    Comment

    Bezig...
    X