Hoi . Gisteren per ongeluk gewaterd met een ph van 5.3 ipv 6 en mijn planten hangen er maar wat slap bij wss door de schommeling. Wat kan ik nu best doen, komt dit vanzelf weer in orde? Ze staan 3 weken in bloei . Thanks
Ongelukje: Grote schommeling in pH
Collapse
X





Comment