Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Het wordt te koud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Het wordt te koud

    Korting op 420shop
    Zoals de titel zegt, Ik kweek onder led.
    ik zit momenteel in de vegetatieve fase maar krijg de temperatuur niet boven 15 graden.

    Ik gebruik al een 50w stand-kacheltje om in het donker de temperatuur omhoog te houden,
    maar die trekt het nu niet.

    nu ga ik even vloeken in kerk . Maar zou het een goed idee zijn om een paar 500 gloeilampen te gebruiken,
    om de temperatuur omhoog te brengen?

    heeft het nog enig nut om dat in de tent te hangen, of is de lichtopbrengst zo nutteloos dat het evengoed in de ruimte kan waaruit verse lucht aangezogen wordt?

    als lichtbron natuurlijk volkomen waardeloos,
    Maar zijn er handigere huis tuin en keuken apparaten die warmte uitstoten?

    Open vuur is geen optie, aangezien ik niet de hele tijd op de veiligheid kan toezien.

    Veel sneeuwplezier allemaal!
    http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/15630-Quizmaster-s-kweek-2011

    #2
    Lamp niet meer uitzetten en ook kacheltje niet
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Een klein electrisch 750 watt kacheltje kost maar een paar tientjes en voor een klein weekje sleept ie je erdoorheen. Voor zo’n korte periode zal dat de hoofdprijs vast niet kosten.

      Comment


        #4
        Zet er gewoon een echte kachel in.
        Als jij de omgevingstemperatuur 5 graden omhoog wil brengen kan dat natuurlijk nooitvanznleven met zo'n vorstbeveiliger

        Maar echt serieus advies kan niemand geven, alleen wat roepen, zolang de omvang van de kweekruimte niet bekend is.

        Die verwarmingskosten worden er nooit bijverteld als men het verkooppraatje voor led houdt, maar feit is dat je eerder en langer moet bijverwarmen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X