Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hoe lang Stekjes bewaren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe lang Stekjes bewaren

    Korting op 420shop
    Goede avond. kan je stekjes van 15 cm met wortels 24 uur in een doos laten zitten ??? . Als vast bedankt

    #2
    Ja geen probleem, zorg dat het niet te warm wordt dus bijvoorbeeld in de badkamer zetten of slaapkamer.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #3
      Hork. Bedankt voor de info

      Comment


        #4
        Heb je mooi de tijd om ze allemaal even te dopen in een emmer anti-beestjes.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Beestjes kan je inderdaad iets tegen doen, dat is een voordeel van stekken. Hermafrodieten daarentegen is geen kruid tegen gewassen.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Als stekken synoniem is voor beestjes dan zaad voor hermafrodiet.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            ik wist niet dat dit een zaad-stekken-discussie was ?
            Ik probeer die kerel alleen een tip te geven, jij maakt er weer een persoonlijke vete van.
            Flikker lekker op man, laat mij met rust.

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Een vete? Nou nee hoor, ik werk met zowel stekken als zaad en dat behoeft voor mij geen discussie.
            Ook een fijne dag gewenst verder!

          #6
          Oorspronkelijk geplaatst door Hork View Post
          Beestjes kan je inderdaad iets tegen doen, dat is een voordeel van stekken. Hermafrodieten daarentegen is geen kruid tegen gewassen.
          Ehm ja en nee....Tuurlijk 90% van feminised zaad heeft het genetisch in zich, maar zolang je je PH waarde stabiel houd en wekelijks je meter blijft ijken. Kan je de kans wel behoorlijk verminderen dat het zal overgaan naar Hermafrodiet

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Goed om te horen want ondanks mijn reserves ga ik het toch eens weer proberen met zaad.

          • LR2
            LR2 commented
            Editing a comment
            pH heeft nauwelijks invloed op de herma kans. Genetica is de grootste veroorzaker, lichtstress komt op de tweede plaats. PH? Die bungelt echt onderaan aan het lijstje. Van alle herma's die ik in m'n leven gezien en bestudeerd heb, is er nog geen een geweest die een pH probleem had.

          • granddaddyHaze
            granddaddyHaze commented
            Editing a comment
            LR2....Stabiele PH!!! sleutelwoord is Stabiel.....Dus niet de ene keer 5.8 en dan 6.3 en vervolgens weer 5.6 want dat vergroot de kans enorm dat genetica negatief gaat meespelen
        Bezig...
        X