Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

HELP groeien me planten goed? Doe ik het goed? HELP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik heb die mannelijke al weggehaald troep voor mij ik heb die plant ook gekregen. Ik ga gewoon door met die 2 grote en 2 kleintjes zijn aan het groeie waarvan ik weet dat het vrouwelijk plantjes moeten zijn... met de tijd gaan we het zien

    Comment


      #17
      En bladeren afknippen .... waarom?

      Comment


        #18
        Ik vraag me af hoe het zit met de topjes het lijkt of die haartjes bruin beginnen te worden...?
        Attached Files

        Comment


          #19
          Ja dom.... verkeerde informatie ik dacht dat de plant meer energie in zich zelf kan pompen etc... maar wat juist blijkt is dat de bladeren voor een soor "zonnepaneetljez" zijn van de plant en daarnaast had ik er 1 mannelijke ertussen heb ik meteen weggehaald. En ga door met 2 grote die nu ongeveer 2 maandjes ongv zijn. En 2 van 1 week oud. Ik heb een nieuwe post gedaan check it

          Comment


            #20
            Nu.nog 8.tot 14 weken verwennen en laten zwellen. Alle witte haartjes worden op een gegeven moment bruin.

            Comment


              #21
              1 topic was niet genoeg zeker? https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-het-goed-help

              Begin anders een kweekverslag. Kun je direct advies in vragen, en laten weten hoe het met de plantjes gaat.
              Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
              Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

              Comment


                #22
                Hoe het met je plantje gaat is lastig te beoordelen. Als ze pas in bloei staat wel goed, als ze al 10 weken in bloei staat erg slecht

                De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

                Comment


                  #23
                  Ik ben nog nieuw op dit platform moet ik gewoon doorgaan onder deze topic met me verslag?

                  ik wil best wel een verlsag beginnen ik heb nog veeel veel advies nodig

                  Comment


                    #24
                    7 weken ongeveer ze stonden eerst buiten. Ik heb ze nu in me kleine tentje over een kleine maandje ga ik beginnen met nieuwe op me balkon. 100% zonlicht 13.hoog

                    Comment


                      #25
                      Dan graag een kweekverslag beginnen.
                      Dat kan via dit linkje: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...kweekverslagen
                      Dan heb je linksbovenin een groen knopje met "+ nieuw topic'. Beetje info waar je mee bezig bent, hoe en wat, je setup... Regelmatig even updaten natuurlijk en uiteraard kun je ook daar je vragen kwijt. Blader even door andermans verslagen hoe zij dat doen.

                      Hoef je niet voor elke scheet een topic te openen en helpen wij je om tot een goede oogst te komen.
                      United we stand
                      Last edited by TheBigDudeski; 8 March 2021, 19:31.

                      Comment


                      • TheBigDudeski
                        TheBigDudeski commented
                        Editing a comment
                        Ik heb je beide topics samengevoegd trouwens.
                        Van 2 stuks 1 gemaakt.

                      #26
                      Top man!! Thxxx

                      Comment


                        #27
                        Het gaat goed met ze denk ik momenteel zie ik geen problemen ik ga gewoon door met 12 uur licht 12 uurtje donker. Ik ga door met voeding. Die twee kleintjes geef ik momenteel allleen canna terra.
                        En deze gaat morgen in een grote pot.
                        Attached Files
                        Last edited by Silas; 10 March 2021, 12:14.

                        Comment


                          #28

                          Comment


                            #29
                            Ik geef je wel beetje gelijk. Alleen het zijn 2 grote plantjes en 2 zaailingen. Dus 4 totaal het zijn femss geen auto. Ik denk dat ik tog door zal gaan over een kleine maandje ga ik ze op het balkon zetten denk ik. Ik zal dat wel meegeven. Maar betreft het licht zal een tl licht beter zijn dan deze 250hps?

                            Comment


                              #30
                              Je moet zeer zeker doorgaan en voorgroeien onder tl groeien bloeien natuurlijk onder hps zoals ik hier boven al zei. Die zaailingen krijgen op deze manier veels te weinig licht, je hps hangt te hoog voor hen goed te laten groeien. Welke tl voor de voorgroei moet je hier op het forum uitzoeken, dat vind je vast overal terug. Als ik weer eens naar Istanboel kom, god vergeven covid. Dan laat jij me de stad maar eens op de non-toeristische manier zien, mocht je daar zin in hebben

                              Comment


                              • Mristanbul
                                Mristanbul commented
                                Editing a comment
                                Hhhh kn zekerrrr ! )) moe je wel zaadjes brengen voor me :p ik ga eens kijken wat ik ga doen het kan zijn dat ik voor die 2 tl ga gebruiken.

                              • Kunichika
                                Kunichika commented
                                Editing a comment
                                Dat zou kunnen, durf je ze niet gewoon te bestellen bij zaadboeren in Nederland? Ze sturen ze zeer discreet op, Maja ome Erdogan zal wel meekijken wellicht.
                            Bezig...
                            X