Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Smaken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Smaken?

    Korting op 420shop
    Nu ik hier al heel wat rondgelummelt heb op het forum, ben ik al zoveel soorten tegengekomen waar ik nog niet van had vernomen (was er ook niet zo actief bezig)
    Maar ik vind het wel zeer interresant.
    Vooral de wiet met fruitnamen, wat ik nog niet ben tegengekomen in de shops zelf?
    En nu vroeg ik me dan ook af of deze nu gewoon zoeter smaken of wel degeijk naar de desbetreffende fruit proeven??

    Mss wel een domme vraag maar kont niet laten te vragen

    chrs
    --------------------------------------------
    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
    ik voel me een geurillaboer

    #2
    Re: Smaken?

    Heb wel eens super lemon haze gerookt die echt naar citroen smaakte. maar heb geen andere fruitwiet ervaringen. met hasj heb ik vaker sterke smaaksensaties als 'lavendel'(ja, echt!) of 'aarde'. je moet er rekening mee houden dat bv de orange in orange bud meer verwijst naar de kleur van de toppen dan naar de smaak.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Smaken?

      thx !

      na wat gegoogle ben ik wat tegengekomen ; chocolat,strawberry,bleuberry,vanille,lemon,melon, mango, cheese ? dusja da word precies toch uitesten of zijn er die ervaring hebben met deze verschillene soortjes? want tis zo 50/50 van mense die zegge da het er na smaakt en mense die zegge da het erna ruikt
      nuja, ik had er niet eerder vna gehoord tot op dit forum, dusja een nieuwe wereld gaat open !!
      --------------------------------------------
      Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
      ik voel me een geurillaboer

      Comment


        #4
        Re: Smaken?

        http://en.seedfinder.eu/cloud/

        Comment


          #5
          Re: Smaken?

          Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
          ah nice ! thx
          --------------------------------------------
          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
          ik voel me een geurillaboer

          Comment


            #6
            Re: Smaken?

            Er zijn kwekers die aan hun voedingswater aarbeiensiroop en andere smaken toedienen.
            Of het echt nut heeft, zijn de meningen over verdeelt.
            Een wietje roken en zweren dat je een bak aardbeien naar binnen aan het werken bent zal het nooit worden (tenzij er echt een overdosis THC in zit), maar er wordt gezegt dat er toch een bepaalde smaak aan zit die te herkennen is als bijvoorbeeld aardbeien. Andere zeggen dat dit meer een vorm is van sugestie. De roker concentreert zich zo erg op de smaak, dat hij een smaak denkt te proeven, die lijkt op....
            Mijn eigen ervaring is dat bijna iedere wiet toch wel een andere smaak heeft, en dat de ene soort ook zeker een stuk zoeter of zuurder smaakt dan de andere. In combinatie met andere smaakkarakters kunnen inderdaad fruitachtige smaken ontstaan.

            Overigens is het wetenschappelijk bewezen dat een plant, suikers die gebonden zijn aan aroma's via de wortels op kunnen nemen.
            Of de toegediende aroma's ook echt goed tot uiting komen in het gebruik, is meer een psychologische questie.

            Comment

            Bezig...
            X