Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

FF een technische vraag.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    FF een technische vraag.

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Na het vragen op de chat werd me verzocht om maar een topic aan te maken dus bij deze

    Ik heb laatst van een kennis een 400w HPS gekregen
    Maar zoals ik ben moet ik alles ff open maken en ff kijken

    Maar zoals je op de foto ken zien is de condensator (?) opengeklapt
    Dus nu neem ik aan dat ik voor mijn eigen veiligheid hier niet mee door ken gaan...

    Nu is mijn vraag zijn deze los te verkrijgen of ben ik dan verplicht om een complete module te kopen ???

    Miss is het een domme vraag, maar ik zou me god niet weten waar ik zou moeten zoeken aangezien het 1 complete behuizing is en ik ook maar een beginneling ben

    alvast bedankt mensen
    Attached Files

    #2
    Re: FF een technische vraag.

    Gewoon een nieuwe condensator er in zetten, geen punt dus.

    Tenzij het steeds gebeurt, dan is er meer mis.

    Grtz, HJM
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #3
      Re: FF een technische vraag.

      mischien een nieuw 400 watt setje kopen na 55 euro

      Comment


        #4
        Re: FF een technische vraag.

        Daar begin ik dus nu idd ook aan te twijfelen.
        Heb gisteren zitten googlen bij diverse growshops en ook ff bij conrad gekeken.
        Maar daar kom ik dan alleen maar uit bij complete VSA's ><

        Wie weet dan nog een zaakie die ze wel eventueel zou hebben ?
        Of benk gewoon de sjaak

        Ty all

        Comment


          #5
          Last edited by lange1908; 7 March 2011, 08:49.

          Comment


            #6
            Re: FF een technische vraag.

            Gemak dient de mens, welliswaar is dit mankementje snel opgelost mbv het juiste onderdeel, een nieuwe VSA kost ook de wereld niet (en komt met garantie neem ik aan)...
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: FF een technische vraag.

              Een gegeven paard nooit in de bek kijken zegd men dan, maar goed dat je dat wel gedaan hebt. Ik zou die kennis toch eens aan de tand voelen hoe die vsa bij hem werkte en waarom hij zulke gevaarlijke zaken zonder waarschuwing dan zo weggeeft. Ben geen stroom techneut maar lijkt me niet echt veilig.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: FF een technische vraag.

                  Het zou me niks verbazen als een 600 watt lamp op deze vsa is aangesloten. De condensator kan dan de spanningspiek niet aan. Als de condensator stuk is zal de overige elektronica ook wel een opduvel hebben gehad. Veiligheid voor alles: dus een nieuwe vsa kopen. Overigens dacht ik dat de op te vangen spanningspiek van 45 micro farad veel hoger was. Ik dacht dat elke farad voor 1 volt stond.

                  Comment


                    #10
                    Re: FF een technische vraag.

                    Ok, dan weet ik dat had er al een soort van rekening mee gehouden.
                    Maar dan gaat ik maar eens opjacht naar een nieuwe VSA.
                    Iemand nog aanraders kwa prijs/prestatie verhouding of is et 1 pot nat en is alles wel goed ??

                    Grtz TJ.

                    Comment


                      #11
                      Re: FF een technische vraag.

                      Van de klassieke vsa's is de Philips het meest bedrijfszeker.

                      Comment


                        #12
                        Re: FF een technische vraag.

                        Ok, dan gaat is eens flink snuffelen voordat mijn dames de kast uitgroeien en het wel zeer nodig gaat zijn xD

                        Ty Xtreme

                        Comment

                        Bezig...
                        X