Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wanneer autoflower verpotten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer autoflower verpotten

    Korting op 420shop
    Ik heb mn drie autflowers nu al een weekje in rootcubes staan, ze groeien best lekker, staan vandaag voor het eerst buiten in de schaduw/zon en de worteltjes komen er al een beetje uit.

    Over hoeveel dagen zou ik deze lieve autoflowers best verpotten? En in welke pot? Ik heb het nog nooit gedaan dus alle tips zijn welkom!

    Groetjes Leon

    #2
    Als je hen laat over hun potomtrek groeien, beginnen ze automatisch met bloeien dus wacht niet lang of zaai ineens in de uiteindelijke pot, met een beetje voorbereiding is dit prima te doen.
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #3
      Meteen in de pot, best iets van 10 tot 25 liter.
      Plantje voelt hoeveel plek er is met de wortels en past zijn groei daar op aan boven de grond.

      Je kunt ze afbloeien in een literpotje en dan kun je 10 gram verwachten als je het een beetje goed doet. In een 3 liter potje 20 tot 40 naargelang je zaad en watergeefskills, en het uitblijven van natuurrampen zoals slakken e.d..

      Grotere pot = grotere plant. Maar meer als 25 liter lijkt me overkill..

      Comment

      Bezig...
      X