Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

schimmel probleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    schimmel probleem

    Korting op 420shop
    ik heb net een paar dagen geleden m'n zaadjes in de week gelegd. Je weet wel: vochtig watje, zaadjes, en nog een vochtig watje er boven op. Ik doe dit al een aantal jaar en altijd ging alles goed. Nu komen er alleen schimmel plekken op de zaadjes. Niet alle, sommige zijn zelfs al boven de grond maar hoe zou dit komen?

    Groeten,

    Bas

    #2
    Re: schimmel probleem

    Ik denk; Te nat te warm. Je moet die watten eerst goed uitknijpen, niet kletsnat maar uitgeknepen vochtig. Als de zaden te nat liggen en dan ook nog te warm (in de zon bijvoorbeeld kan je temp rap oplopen) dan zijn er ideale omstandigheden voor schimmel, zeker als de lv ook nog eens lekker hoog is. Ergens zijn die schimmel sporen wel in je kiem omgeving gekomen. Het kan zijn dat ze met het zaad zijn meegekomen maar kan ook via andere insleep zijn gebeurd.

    Comment


      #3
      Re: schimmel probleem

      heb je direct m'n vraag beantwoord! Te warm... ik dacht dat het juist goed was dus ik ging het uitproberen. De zaadjes die aan m'n proef hebben meegedaan hebben het niet overleefd (bijna alle). Weet ik dat ook weer thanks!!

      Comment

      Bezig...
      X