Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

duur verkleuren van de trichomen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    duur verkleuren van de trichomen

    Korting op 420shop
    beste, ik heb een auto fat banana die ten einde bloei is maar het duurt eeuwig voor de trichomen veranderen van helder naar melkachtig/amber, zo had ik het toch gelezen dat dit de beste kleuren zijn voor indica: 50% melkachtig 50% amberkleurig, is het normaal dat dit even duurt?

    #2
    Hmm, ten einde bloei. Gooi eens een foto neer .
    Vooral van helder naar milky duurt inderdaad erg lang. Zodra je milky hebt zijn ze waarschijnlijk ook binnen 2 weken amber.

    Heb je topic overigens verplaatst naar,
    Cannabis helpdesk, overige vragen.

    Lijkt me niet echt een introductie dit.
    Last edited by Nederhigh; 11 June 2021, 10:49.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Ik heb dezelfde AF gehad, van RQS. De trichomen bij deze plant worden NIET amber.

      Had ze bijna 4 maand staan.

      Comment


      • LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        Wanneer dat het geval is, is het handiger om de zwelling en aanmaak van de calyxen te volgen. Zodra die in de hoofdtop niet meer bijgroeien of opzwellen, dan is het tijd om oogsten te overwegen.
        Ik kijk zelf niet eens meer naar trichomen, na een aantal jaren ontwikkel je een soort gevoel van "Joh, hier komt echt niks meer bij". Maar in de buitenkweek is het tegenwoordig vaker "Joh, als ik nu niks doe dan hou ik niks meer over want het rot weg waar je bij staat!".

        Het wordt tijd dat we weer op zoek gaan naar goede buitensoorten!!

      #4
      AFjes worden minder amber is mijn ervaring.

      Wel een beetje, en soms ook niet.
      Milky worden ze altijd wel.

      Comment


        #5
        hier nog een foto


        hallo, hier wat foto's zoals gevraagd
        dit is men eerste kweek, ik denk dat ze klaar is want ze begint er droog uit te zien(ondanks de kleur van de trichomen)
        wat denken jullie? alle hulp is welkom
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.
        Last edited by Nederhigh; 12 June 2021, 10:55.

        Comment


          #6
          Owh, dat ziet er niet helemaal best uit, al dat dooie blad. Of had je die de top al geoogst?
          Zou je aanraden om voor een eventuele volgende ronde een kweekverslag te starten.
          Denk dat er wel wat winst te behalen valt met een goeie tip hier en daar .

          En, als je een kweekverlsag wilt gaan starten, komt deze tutorial ook wel van pas .



          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment

          Bezig...
          X