Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Toprot, is deze plant nog te redden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toprot, is deze plant nog te redden

    Korting op 420shop
    Dag allemaal,

    Het is allemaal heel snel gegaan, en binnen korte tijd zie ik dat mijn hoofdtop helemaal is verkleurd aan de bovenkant. Ook onderin zie ik bij verschillende topjes deze vermoedelijke rot.

    Ik ben geneigd om de plant in zijn geheel weg te gooien, aangezien ik de zekerheid wil dat er uiteindelijk geen topjes met toprot gerookt worden.

    Hebben jullie nog tips, valt er nog wat te redden?

    groet
    Attached Files

    #2
    Ruim wegknippen en goed in de gaten houden. Maar ik ben bang dat dit een aflopende zaak is....

    Comment


      #3
      Bij de toppen die niet aangetast zijn kan je zachtjes aan de blaadjes trekken laten deze makkelijk los dan heb je waarschijnlijk rot. Het vervelende is dat rot van binnenuit begint ook zullen de blaadjes uit de toppen kunnen krullen.

      succes,
      Ricky

      Comment


        #4
        Ik denk dat ik hem zou gaan oogsten en redden wat er te redden valt.

        Comment


          #5
          Ik ben ook altijd paranoia als ik rot zie ! Vroeger knipten ik het er nog tussen uit en rookte de rest op.
          Maar dat doe ik nu niet meer , gewoon alles weg jammer genoeg !

          de regen van voorbije dagen doet er geen goed aan , al men AFjes hebben er ook aan moeten geloven.

          groet

          Comment


            #6
            Thanks, hij gaat dan om. Helaas maar niks aan te doen met die rot weer.

            Comment


              #7
              Je kunt een paar niet aangetaste topjes te drogen leggen ....

              Comment

              Bezig...
              X