Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

De oogst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De oogst

    Korting op 420shop
    1 van mijn planten gaat vandaag om. Ff toch nog een vraagje…. Als ik de stam iets hoger afknip, groeien de onderste topjes dan nog door of gaat de plant dan gelijk helemaal dood?

    #2
    goeie titel!

    Wond met wat vaseline en zout en dan leeft ze nog wel even, wel ook wat bladeren laten zitten.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • Dinootje
      Dinootje commented
      Editing a comment
      Kan je je bericht iets meer specificeren?

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Dat je het probleem iets beter kan omschrijven, fotootje helpt ook vaak. Maar die paar stukjes popcorn onderaan de stam als je ze onder afknipt groeit volgens mij niet echt veel verder. En het stukje stam wat er nog staat met vasaline insmeren met een beetje zout erdoor zodat het geen open gat is..

    #3
    Soms kun je beter ff zoeken
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...eeltes-oogsten
    dit was 3 dagen geleden al gevraagd
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Ja, maar als je op 'oogst' zoekt dan vind je natuurlijk heel veel bomen en dan zie je het bos niet meer. Precies eigenlijk waarom ik er zo op hamer om goede titels te verzinnen.

    • Dinootje
      Dinootje commented
      Editing a comment
      LR2 heeft gelijk. Heb wel degelijk gezocht, maar kon niets vinden. Wel over delen oogsten, maar niet over de hele stam omhakken, net een paar centimeter boven de grond, zodat de onvolgroeide topjes blijven zitten.

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      LR2 ik snap je punt. Ik heb die titels opgegeven. Wat een "goeie" titel is blijkt onwijs subjectief. Zeker met weinig kennis is het onrealistisch om de juiste termen in een titel te zetten, en om in 5/10 topics te gaan lopen zeuren over een titel is ook zo wat.. Meh. Wat voor de 1 een logische zoekterm is, is voor de ander weer heel raar etc..
      Neem als voorbeeld dit topic. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...bruine-vlekken Eerst was te titel daar alleen "bladproblemen" Dan pas ik de titel aan naar "bladproblemen - Hangende bolle bladeren, bruine vlekken". En dan is t nog nie goed. naja jammer dan
      Last edited by Nederhigh; 6 August 2021, 11:44.

    #4
    We zullen het meemaken dan.

    Comment


    • Dinootje
      Dinootje commented
      Editing a comment
      Dit staat er nog

    #5
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Die mist wel wat bladeren. De volgende keer meer blad laten zitten.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ik doe dat ik elk jaar, de onderliggende topjes die na micro-inspectie nog lang niet klaar blijken te zijn laten doorgroeien. Ik denk ook niet dat hij bladeren heeft weggeknipt op de takken die er nog zitten. Sommige autoflowers of fems maken gewoon niet veel fanleaves aan

    #6
    Goed bezig met de foto
    wiet is ongelofelijk sterk en misschien word het nog iets
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment

    Bezig...
    X