Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Plantje groeit in bocht/wat is er gebeurd?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantje groeit in bocht/wat is er gebeurd?

    Korting op 420shop
    Hallo! Zou iemand mij uit de brand willen helpen?

    Ik ben een nieuwe kweker. Ik heb onlangs een zaadje gevonden in een zakje van de shop en nooit geschoten is altijd mis dus heb ik een succesvolle poging gedaan tot ontkieming en vervolgens het plantje in de grond gestopt.

    Dit is dus mijn eerste plant en ik ben gaandeweg aan het leren alleen het lukt mij zelf niet heel goed. Ik heb het probleem dat mijn plantje in een bocht lijkt te groeien en vastzit aan de rest van de steel met een dunne en minimale verbinding.
    Mijn vragen zijn; hoe kan ik dit oplossen? Wat zijn de oorzaken en wat zijn de gevolgen?
    Ik heb fotos bij gevoegd.

    Het lijkt eerder gedraaid dan gebroken.. kunnen het wortels zijn?

    Zou het wat oplossen als ik hem tot net onder de lobblaadjes in de grond zou stoppen?

    Ik geef hem om de 12 uur beetje water in een klein cirkeltje om de plant heen en zo nu en dan bemist ik hem. Ik gebruik op het moment een sta-lamp omdat ik op het moment geen andere lamp heb waar warmte van af komt (een nieuwe UV lamp is al wel besteld).

    M.V.G
    -WietjesRoker
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    9 kansen op 10 dat 'ie morgen dood is....

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Das wel erg negatief. Cannabis is kei sterk dat bewijs dit plantje wel als je goed kijk en niet oordeel

    #3
    Wel nee zo snel gaat het niet dood hoor mega sterke plant.

    Ik zou er niks aan doen dat plantje komt vanzelf wel omhoog het gaat toch altijd naar het licht toe groeien. Ga je er wel aan komen dna is er kans dat het breekt of dat je het kapot maakt. Deze planten zijn zo sterk dat ze er touw van maken dus dood gaan doen ze niet zomaar geef het tijd.
    God was never on your side..

    Comment


    #4

    RIP

    Comment


      #5
      Ik ben het met Bella eens, geef het een kans en het gaat misschien alsnog lukken. Haalt niet weg dat het niet goed is wat ik zie op de foto en dat het ook mogelijk is dat die het niet red.

      Ik las ergens anders dat je in een woongemeenschap woont ofzo. Heb je al nagedacht hoe je dit plantje verborgen gaat houden? Dan heb ik het met name over de geur. Als dit plantje volwassen wordt dan ga je het wel ruiken en niet zo'n beetje ook. Wij cannabis liefhebbers vinden dat een heerlijke geur, maar vreemd genoeg vinden de meeste niet gebruikers het enorm stinken.

      En dan nog wat, als je een zaadje vind in je wiet bestaat de kans dat je een mannetje hebt, daar ga je niets aan hebben als je het om het roken doet. Als je dan toch begint met kweken doe je er beter aan om voor een paar euro's (20 euro ofzo) een zaadje te bestellen, dan weet je wat je hebt. Dan heb je ook de keuze uit auto/fem/regulier. Haalt niet weg dat dit hoe dan ook een leuk experiment kan zijn waar je je eerste ervaring mee op kan doen.

      Comment


      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Ik niet hoor. Ik ben begonnen met een zak vogelzaad (hennep) bij de dieren winkel te kopen en de tuin van mijn moeder er vol mee te zetten. Ik weet nog dat we op vakantie gingen voor 4 weken en toen we terug kwamen stond de tuin vol met hennep bomen. Geweldig was dat om te zien. Je had er natuurlijk niets aan, maar daar begon het toch echt mee Daarom zeg ik ook dat het hoe dan ook een leuk experiment kan zijn.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Kippevoer, toen ik een jaar of 12 was.
        En toen m'n hennepplantje 4 blaadjes had heb ik ze meteen afgeknipt, gedroogd op de kachel en opgerookt.
        Toen was m'n nieuwsgierigheid weer even genezen en heb ik pas jaren later weer een poging gedaan.
        Zonder internet moest je zelf alles uitvinden vroeger.

        Nope, coffeeshops waren er ook niet dus ook geen zaad-uit-wiet.

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Kempzaad uit pa zijn duiveneten, nonkel zei ons nog dat het drug was toen was men interesse gauw gewekt haah neemt me terug eind jaren 80 hoe hij met een keuken/knutselschaar een oplossing voor de duivenjongen vond, je zou er voor minder bomen smoren de cirkel terug rond.

        Koffieshopganjazakjes bevatten zaadjes dan??

      #6
      Niet besproeien, niet bij de stam/wortels water geven maar eromheen.
      Pot leren tillen, zwaar is geen water.

      Comment


        #7
        En ook voor het raam indien mogelijk.

        Comment


          #8
          Leeft het plantje nog???
          God was never on your side..

          Comment


          #9
          O spannend ik houd van groeps kweekjes ik denk het leeft nog
          God was never on your side..

          Comment


          • Brandnetel
            Brandnetel commented
            Editing a comment
        Bezig...
        X